Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 I dag har samboeren min og jeg vært spente vitner til at jordmor leita etter babyen vår. Og hun fant den! =) Jeg kjente roen senke seg med en gang jeg så det vesle nurket som sprellet og var langt fra stillesittende. Vi fikk ikke vite kjønnet, men det gjør ingenting. Det viktigste er at alt står bra til med babyen vår =) Jeg ble satt noen dager tilbake hva angår termin. I følge mensen, legen og bim har jeg termin 29.juni, men ul viste at jeg har termin 24.juni. Er jo ikke mange dagene som skiller da.. Jordmor sa at jeg er 18+3 i dag, mens bim sier at jeg er 18+1 i morra. Når det er så få dager som skiller, kommer jeg for enkelthetens skyld til å forholde meg til bim foreløpig =) Jeg er gravid, lykkelig, glad og med vanvittig vondt i ryggen... Fikk en skade i ryggen på tirsdag denne uka - en lett skiveutglidning antakeligvis. Vondt som f**n! Var hos kiropraktor i går og skal tilbake dit i morra. Håper det blir bra igjen snart..! Og så kjøpte vi barnevogn i dag =) Litt tidlig ja, men kunne ikke la det tilbudet gå fra meg... 2000 kr for splitter ny kombivogn i akkurat de fargene jeg ønsket meg =) Dette har vært en vond, men svært god dag (hvis dere skjønner hva jeg mener..) =)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Så koselig! Det spiller ingen trille hvilke kjønn det er. Vi valgte å ikke vite, og det er så spennede;-) Blir lenge å vente,men er sikker på det er verdt det:-) Håper ryggen din blir raskt god, ikke godt med vond rygg! God bedring og kos deg med din voksende spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå