Ruttitutt :-) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hadde det med nr 1, da hadde jeg vondt mest på ene sida, og mest fremme, i lysken, ikke så mye i ryggen. Kom ca 7 mnd ut i svangerskapet. Nå er jeg 6+5 og har fått vondt i korsryggen, særlig da jeg setter meg ned og slapper av så kjenner jeg det, spesielt hvis jeg ahr drivi på med noe aktvit først (f.eks gått tur). Men kan det være bekkeløsningen jeg kjenner så tidlig? Og kan den gjøre vondt på en annen måte dette svangerskapet?
Gjest stockholms tjej Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 ja det låter som at de skulle kunna vara det...jag følte de og tidligt....mye muligt snakk med din lege og ta de med ro
mine små alver... Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 http://www.lkb.no/bekkenl.htm Allt om Bl=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå