Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det med nr 1, da hadde jeg vondt mest på ene sida, og mest fremme, i lysken, ikke så mye i ryggen. Kom ca 7 mnd ut i svangerskapet.

 

Nå er jeg 6+5 og har fått vondt i korsryggen, særlig da jeg setter meg ned og slapper av så kjenner jeg det, spesielt hvis jeg ahr drivi på med noe aktvit først (f.eks gått tur).

 

Men kan det være bekkeløsningen jeg kjenner så tidlig? Og kan den gjøre vondt på en annen måte dette svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja det låter som at de skulle kunna vara det...jag følte de og tidligt....mye muligt snakk med din lege og ta de med ro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...