Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Var der en tur i dag, gikk tilfeldigvis innom, der var det litt kaos, men jeg fikk noen spill, leker og puslespill og prisen var jo heller ikke til og klage på.
NoDoubt Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Skal den legges ned? Edwis her skal bli ny, tror det er BR-leker så her selges hele butikken til halv pris. Ikke så mye igjen da. Vi har kjøpt noen puslepill og DVDer:-)
pøber´n & je Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det er 70% disse siste dagene. Det er slutt den 26.
Kjærlighet <3 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Mener hele Edwis blir til BR-Leker..
LadyLuck & Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 var det ikke siste dagen i dag da? det sa de til meg i åsane/bergen Elleville tilstander, stod å prøvde å få ned ne fra en hylle (traktor til småen), nådde ikke opp med min gedigne mage. Kom en mann og løftet den.Oi så snillt tenkte jeg, men så tok jævelen den under armen og gikk å betalte. Sa i fra jeg, med svaret, "han tok den først" Så anbefales ikke for gravide =)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Mulig det er siste dag i dag, men da må det være rett og slett fordi at butikken er omtrent fri for varer. Og jo, edwis skal bli til Br leker!
pøber´n & je Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Det var faktisk endel leker igjen i Oslo før i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå