Gå til innhold

er jeg fryktelig slem??

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at snuppa har vært syk siden før jul med diverse feber og liknende og mannen er i milliteret er jeg mildt sagt helt kaputt!! jeg klarer knapt å komme meg gjennom dagen og føler at jeg ikke har noe å tilby snuppa for tia.. svigerfar har spurt om å få ta snuppa med seg hjem for helga så jeg kan få fri... men tingen er at i kvled hadde hun feber IGJEN etter 2 dager i bernehagen!! trodde ikke det var mulig jeg!!!!!

det jeg da lurer på er.. er jeg fryktelig slem om jeg sender henne selv om hun ikke er i form?? hun er da ca 2.5 timer vekke, og jeg er selvsagt kjørbar og kan hive meg i bilen anytime om det skulle være noe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det - du må nesten finne ut hva som er rett for dere. Etter min mening bør syke barn få være hjemme.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt problemer med å la besteforeldre passe på sykt barn (mamma passer ofte når barna er syke så jeg kan jobbe).

Men jeg hadde ikke sendt i bhg.

Skrevet

Signerer Spetakkel. Min minste var også myyye syk i en periode, den ene feberen avløste neste, slitsomt som fy, men vi overlevde det også.

God bedring. :o)

Skrevet

hun skal selvsagt ikke i barnehagen!=) og hun maser om å få dra til farmor og farfar!!

Skrevet

Hva er forskjellen: hjemme hos bestefar eller hjemme hos deg... :-) Gjør hva du synes er best. Hun har det nok bare bra hos bestefar men hadde det vært meg hadde jeg vært "redd" siden jeg vet jo best osv ift mitt barn :-) hehe

Og 2,5 timer er litt langt å kjøre syns jeg- så bedre føre var?

Skrevet

Jeg hadde sendt henne så lenge besteforeldre syns det er greit selvom hun er syk.

Hun får sikkert mye kos og oppmerksomhet og kommer hjem til en uthvilt mamma, en vinn/ vinn situasjon!

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at mine foreldre eller svigers hadde passet junior når han hadde vært sjuk... Men feber, men jeg kjenner min gutt og vet hvordan han er når han er sjuk, vet han hadde fått masse kos og oppmerksomhet hos besteforeldre..

Skrevet

Vet du, jeg har sendt Guttongen til mamma med 39 i feber, ørebetennelse og spysyke. Samtidig. Uten snev av dårlig samvittighet for jeg var like sjuk sjøl. Og om du er utkjørt så blir du ikke bedre av enda en helg med sykt barn. Om besteforeldrene kjenner jenta godt og de har et nogenlunde normalt forhold til hygiene, mat, kos og søvn så har jenta di det like bra der som hjemme.

Om det er greit for besteforeldrene selvsagt. Og selvsagt. om jenta vil, så er det jo nesten slemmere å ha henne hjemme jo!

Skrevet

hun vil kjempe reise=) og er det noe svigerfar skal ha skryt for er det å ta vare på snuppa når hun er syk! han er fantastisk med henne! og jeg vet at hun får MASSE kos omsorg og oppmerksomhet når hun er der!!

Skrevet

Klart du ikke er slem!! Føler meg rimelig sikker på at svigersene dine har hatt barn selv:)

Bare send henne du, så kan du slappe av litt og samle litt krefter. Du er jo tross alt gravid i tillegg, så er viktig at du får hvile litt også!

Skrevet

herregud. du e no langt ifra slem fordi. jenta spørr jo til og med om å få besøke de. tenk så godt for deg å få slappa av for deg selv ei helg da:-)

selv om hun har feber. så har hu det jo godt hos besteforeldra så lenge som hu er trygge på de?

hu kommer til å få masse oppmerksomhet og kose seg masse:-)

Skrevet

Tror faktiskt jeg hadde sendt henne til besteforeldrene jeg, slik at du kan hente krefter, du er jo tilgjengelig.

Skrevet

er barna mine syke så er jeg hjemme med de.

Men det er jo opp til deg da, om du klarer det er det jo bare å levere eller???

Skrevet

Jeg husker at jeg og søsteren min var på overnatting hos mormor og morfar med spysyke, da satte de stamper over hele stua som vi kunne spy i, hehe=) Send henne du! HUn får det nok kos der, kanskje blir hun frisk også! Så får du slappe av og komme litt til hektene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...