Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har brukt det før, men slettet den fra maskina. Gubben er livredd for virus. ;o)

Skrevet

Aha... ;-) Ok!

Hadde vært artig å ha deg der, skjønner du ;-) Har "glemt" å bruke Facebook på en stund.

Skrevet

Er heller ikke akkurat aktiv på facebook, har ikke vært så mye på dataen i det siste i det hele tatt. Må skjerpe meg! ;o)

Skrevet

He he, det går jo litt i bølger. Jeg orker ikke heller hvis jeg er sliten og trøtt :-)

Har du det fint ellers da? Travelt i nyjobben?

Skrevet

Har det supert! Er travelt nok når jeg er på jobb, er veldig fornøyd med turnusen min da, jobber kun 75 %, så jeg har mye fri. Nå har jeg fri helt til tirsdag, deilig!! Elsker jobben min, gruer meg allerede til vikariatet utgår.... Var på romantisk tur med gubben i helga da, er enda sliten etter det. ;o)

Du da? Koser deg hjemme fram til over sommeren?

Skrevet

Så bra da! Trivsel er jo alfa og omega!

Romantisk tur høres bra ut.. Det vil jeg også ;-)

Ja, jeg blir hjemme med småen til august. Vi går i åpen barnehage 2 - 3 dager i uken, og koser oss :-)

Skrevet

Høres flott ut med åpne barnehage, skulle ønske det var tilbud om det her da jeg gikk hjemme ett ekstra år, ble til tider laaaange dager.

Romantisk tur kan anbefales på det varmeste, kombinert med en god porsjon festing så har du oppskriften på en knallgøy helg. ;o)

Skrevet

Halleluja-faktoren er litt høy etter min smak, men jeg overlever ;-) M syns det er kjempestas med andre unger, sang og lek.

Vi får se om vi kan ta oss en tur engang også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...