Gå til innhold

ONECALL???Posetive og negative erfaringer med onecall????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og bytte..

Men skjønner ikke helt ulempa med dette!!Kan jo umulig bare være bra!!!

Ble så mye ``gratis``....Ting pleier ike være gratis.

Noen som kan fortelle meg litt om dette, som har det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig bare positive erfaringer her. Eneste jeg kan "klage" på hvis det skal være noe er at kundeservice har åpent kun man-fred dagtid. Men så har de jo nettside hvor man kan ordne det meste da. Har ikke hatt behov for kundeservice så det har ikke vært noe problem. Kan være de har utvidet åpningstid nå da, er leenge siden jeg sjekket det.

Skrevet

Jeg har byttet fra Ucan2 til One Call. Gikk fra å ligge på rundt tusenlappen i måneden, til å få min første regning på 130 kr!!! Strålende fornøyd!! Har flere i min omgangskrets som også har samme erfaring, så jeg anbefaler det iallefall.

Skrevet

Er det noen ``sjulte`` betalinger??

Syns det på en måte det høres alt for godt ut til og være sant...

Ingen bindingstid?

Ingen måndesavgift?

Gratis ringetid?

Gratis meldinger?

Hva tjener de penger på da??;=)

Er det minste beløps betaling???

Skrevet

Ja det glemte jeg jo, har aldri rgninger over 300,- Ligger som regel mellom 150 - 300 hos meg. Og det kommer fra ei som fikk mellom 1000 - 1300 før.. :)

Skrevet

Strålende fornøyd. Regninger på 70-80 kr. i måneden!! Jeg er ikke særlig skravlete av meg, men det er allikevel en god del hundrelapper lavere enn før..

Har aldri hatt behov for kundeservice, alt annet har jeg funnet på nett.

Ikke noe å tenke på, bytt, bytt, bytt, bytt!!

Skrevet

Er det noen ``sjulte`` betalinger??

Syns det på en måte det høres alt for godt ut til og være sant...

Ingen bindingstid?

Ingen måndesavgift?

Gratis ringetid?

Gratis meldinger?

Hva tjener de penger på da??;=)

Er det minste beløps betaling???

Skrevet

Er kjempefornøyd med OneCall. Byttet for ett halvår siden, og har ikke angret ett sekund. Jeg ringer svært lite, og tidligere var 90% av kostnadene fastavgifter. Nå betaler jeg omtrent ingenting. Det eneste jeg har funnet ut at jeg betaler for er kontoopplysning fra Skandiabanken, dvs. når jeg sender melding til banken, og får melding tilbake om saldo. Og det kan jeg egentlig ikke klage på.

Anbefales!

Skrevet

Bare positivt, har en telefonregning på mellom 3-400 kr i måneden. Jeg er er skravlekjerring av dimensjoner, hadde fort regninger på 1500 før.

Skrevet

Bytt - Bytt - Bytt!

Er kjempefornøyd. Skulle jeg sette fingeren på en ting må det være at du får NetCom sin dekning som ikke er like bra over alt. Iallefall hvis du er vant til Telenor kan det bli en overgang. Men heller litt dårligere dekning i blant en høye regninger. Har hatt OneCall siden midten av november og ikke fått regning enda. Hadde regninger på ca 400-500 før.

Så bare bytt!

Skrevet

La denne ut på trim 3 også..

Ei hadde negative erfaringer da onecall ikke sende regninger per mnd.Da de sa opp abonomentet fikk de en slutt regnoning på 4000 kr.

Det har de da vel ikke lov til??

Finnes jo forbruker regler en må følge??

Foresten sender de ikke regninig per mnd uansett om du har brukt noe eller ikke??

De er jo en liten forsikring på betalinger!Om du betaler noe en mnd eller ikke,for og kunne holde litt kontroll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...