Marimoor Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 JEg dro til gynekologen for å sjekke at alt var ok etter en missed abort i slutten av september. Har hatt uregelmessig mensen etter dette. Alt var bra sa han. Vi har jo prøvd å lage en til, men pga mensen har det vært litt vanskelig å treffe eggløsningen. Han sa at jeg kunne få resept på Pergotime for å øke sjansene for å bli gravid ved at flere egg løsner osv. Noen som har prøvd dette og hatt virkning? Jeg har en gutt som jeg ble raskt gravid med , og det samme skjedde med den jeg mista, så synes det er litt rart at han skrev ut dette til meg.
anka81 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hei.. pergotime er noe ganske mange bruker. Er vel fpr å prøve å gi noen eggløsning (mitt tilfelle) eller for å holde orden på sykluser og få en litt bedre sjanse.. Eg har hatt noen grusomme bivirkninger, der eg blir vanvittig sint og rasende og så plutselig vere blid som ei sol igjen. Andre reagerer ikkje i det hele tatt på dei. Eg prøvde å bli gravid i 4 år, og etter at eg fekk pergotime gjekk det ca 8 mnd. med første. Så når vi skulle pøve igjen, ble eg gravid etter 2. gang. Men den mista eg.. Har nettopp vert gjennom en ny, så eg skal vel teste nærmeste dagene tenker eg..
Dorry:) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 vi var også i samme situasjon. vi var bare i 3pp..jeg hadde uregelmessige sykluser fra 26-48dager...fikk pergotime selv om alt såg bra ut...han mente at eg hadde bra eggløsninger men ofte litt sjelden...så da for at vi skulle lettere treffe eggløsning så fikk jeg pergotime...er på første kur nå.. testet positivt på digital eggltest på dag 13...så fornøgd med kuren så langt...nå er jeg på dag 17 i syklusen..har ikke fått noen ubehagelige bivirkninger heller...vet det er noen som får d men... lykke til videre..
Marimoor Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Ja det var kanskje derfor jeg fikk det også da, for jeg hadde uregelmessig mens jeg og. Jeg er i dag 8 i syklusen. Det blir spennende å se hva det blir ut av dette. Jeg begynner med digital test i morgen! Vi får krysse fingrene:)
anja,R Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 hei jeg hadde å tull med syklusen fikk pergo , virker over all forventing den da, slo til på første kur her da, ingen bivirkninger hos mei da,,, du får ha lykke til videre,
Marius og mamma'n hans Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg fikk pergotime i vår da det ble oppdaget at jeg ikke hadde eggløsning, og syklusen min var veldig uregelmessig. Jeg ble gravid etter første kuren, men mistet i sommer. Fikk da vite at sjansen for abort var veldig mye større med pergotime enn om du ble gravid på den naturlige måten. Men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe, kroppen min fikk seg et lite spark bak virker det som og nå er jeg i uke 20 og venter en gutt i juni. Dette greide vi helt på egenhånd. Jeg hadde heller ingen bivirkninger av pergotime. LYKKE TIL!!!! Håper det lykkes for dere også
Marimoor Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 Hvor langt på vei var du da du mistet? Hvor mye større er sjansen for å miste? Hvis det er sånn så vet jeg ikke om jeg vil gå på Pergotime jeg. Jeg har lett litt på nettet men har ikke sett at det har stått noe om dette.
Juicy med spirer! Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Jeg skal til gyn i april, håper jeg også får pergo da! Eller håper jo egentlig jeg er gravid til da, men hvis syklusene er like håpløse som det de har vært til nå, tror jeg sjansen er stor for at jeg får pergo
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Jeg har gått på pergo to sykluser, men det hjalp ikke oss. Jeg har EL, så jeg har bestemt meg for ikke å ta mer, selv om jeg har fire pakker liggende. Sist syklus på pergo ble på kun 20 dager. Jeg hadde ustabil syklus tidliger, og da fikk jeg hjelp hos akupunktør. Kanskje det kunne vært noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå