*Vi blir 5* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 vet det nok er litt individuelt...men sist jeg var gravid kom den ganske fort (8-10 uker),kommer den fortere nå som det er andre gangen? Noen med erfaring?
Julia/Julie Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er gravid med nr 2. Første gang kunne man ikke se på meg at jeg var gravid før i uke 17-18. Nå er jeg i uke 8 og magen er helt flat... Jeg har også hørt at magen kommer fortere med nr 2 fordi livmoren allerede er utvidet. Men npår den dukker opp vet jeg ikke. Føler seg jo mer gravid med mage:-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Min kom mellom 18 og 20 =)
Mage igjen Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Hos meg kom den rund tuke 20 med nr 1 og rundt uke 14 med nr 2. Husker at jeg da MÅTTE fortelle det på jobb for jeg klarte ikke gå med vanlige bukser mer. Gruet meg sånn til å fortelle det siden jeg nettopp hadde begynt i ny jobb....
*Vi blir 5* Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 oki takk for svar,blir jo spennende å se på meg da.. Er jo litt gøy ja, med mage..når man først er gravid.Men sist så var det ikke så veldig gøy å måtte si det i 10 uke på jobb, jeg hadde nettopp fått jobben og syntes det var litt flaut..det virket liksom så planlagt =) Men jobber jo ikke nå,så magen er velkommen fra Dag 1 *glis*
tesseliten Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hei Ja hvordan fortalte du egentlig det, jeg er 6 uker på vei og nettopp starta i ny jobb, jeg gruer meg såå sinsykt:( Trenger gode råd:(!!!! Hilsen Bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå