Gå til innhold

når kommer magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det nok er litt individuelt...men sist jeg var gravid kom den ganske fort (8-10 uker),kommer den fortere nå som det er andre gangen?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid med nr 2. Første gang kunne man ikke se på meg at jeg var gravid før i uke 17-18. Nå er jeg i uke 8 og magen er helt flat...

Jeg har også hørt at magen kommer fortere med nr 2 fordi livmoren allerede er utvidet. Men npår den dukker opp vet jeg ikke. Føler seg jo mer gravid med mage:-)

Skrevet

Min kom mellom 18 og 20 =)

Skrevet

Hos meg kom den rund tuke 20 med nr 1 og rundt uke 14 med nr 2. Husker at jeg da MÅTTE fortelle det på jobb for jeg klarte ikke gå med vanlige bukser mer. Gruet meg sånn til å fortelle det siden jeg nettopp hadde begynt i ny jobb....

Skrevet

oki takk for svar,blir jo spennende å se på meg da..

Er jo litt gøy ja, med mage..når man først er gravid.Men sist så var det ikke så veldig gøy å måtte si det i 10 uke på jobb, jeg hadde nettopp fått jobben og syntes det var litt flaut..det virket liksom så planlagt =) Men jobber jo ikke nå,så magen er velkommen fra Dag 1 *glis*

Skrevet

Hei

Ja hvordan fortalte du egentlig det, jeg er 6 uker på vei og nettopp starta i ny jobb, jeg gruer meg såå sinsykt:(:(

Trenger gode råd:(!!!!

Hilsen Bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...