Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Lurer så fælt på hvor lenge man går med full åpning der nede etter fødsel.......????? Er det snakk om timer eller dager eller...???? Helt grønn der som førstegangsfødende.
mia engel&fia frøken Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hei det tenkte jeg ikke på.. vet sannelig ikke. følte ikke at jeg var åpen så lenge egentlig...
BlåklokkaVest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Du vil bli overrasket over hvor fort livmoren og alt det andre trekker seg sammen etter fødselen! Ikke mer enn....tja....var det en times tid?.....så kunne jeg kjenne at livmoren hadde trukket seg sammen og var på str med noe litt større enn en håndball! Helt utrolig! Nedentil var det hovent en god stund, men etter en ukes tid hadde det kommet seg mye. Etter ca 3 mnd synes jeg det såg riktig bra ut der nede i forhold til hva jeg hadde forventet! :-) Etter ca 6 mnd synes jeg i grunnen det såg ganske normalt ut. Kanskje tidligere også, men husker at jeg sjekket da.
canutten Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 det går veldig fort, og det kjennes ikke åpent i det hele tatt. alt trekker seg tilbake og det begynner med en gang. vi var tidelig ute sist og hadde sex etter bare tre uker, da kunne ikke pappan kjenne noe forskjell. noe forskjell for meg naturligvis, men jeg var kjempe overrasket over hvor fort alt var tilbake ved det normale. det skal sies at jeg hadde en lett fødsel. krysser fingrene for at jeg er like heldig denne gang...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Godt å høre at det går så fort- har plutselig fått litt angst for å gå rundt som ei låvedør i lang tid etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå