Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Gutten min trenger litt mer jern, kan jeg prøve å gi han litt brød med leverpostei? Gir dere vanlig brød? Er det for mye salt i det?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg begynte med brød med leverpostei når lillegutt var ca 6 mnd, og han elsket det HS sa det bare var å gi ham vanlig brød, så jeg har gjrot det hele tiden. Gir mye vann ved siden av da!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det var rart for min hs sa at jeg ikke måtte gi brød til minimann. Han er riktignok bare 5 1/2 mnd, men hun sa at jeg ikke måtte gi brød han var 7-8 mnd pga tarmutviklingen. Og jeg har så lyst å prøve brød da han ikke vil ha grøt eller middag og jeg ammer hver 2 - 4 1/2 time hele døgnet.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Ang fast føde, uansett hva, så synes jeg alle helsesøstre sier forskjellig... Har nå hatt 3 forskjellige helsesøstre på de 5-6 gangene vi har vært på helsestasjonen. Ei synes det er greit med fast føde fra 4 mnd, ei annen fra 6 mnd og ho siste sier at vi må vente så lenge som overhodet mulig... Hva som er "riktig" vet jeg ikke, men skal jo være greit å supplementere med fast føde fra 4 mnd, og fra 6 mnd kan man introdusere gluten også, så da er det ok med brød vil jeg tro. Vi kommer til å gi lillegutt brød fra rundt 6 mnd for å venne ham til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå