storebror og junibaby=) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hadde sex på lørdag,pos.el test mandag. Hadde da sex på mandag og tirsdag. Ikke i går=( Er det brukbare sjanser da?
Nerak 2x pp Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 ...Ikke akkurat noe trøstende svar, men...... det er det bare tiden som vil vise....... =)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Du har nå iallefall gjort ditt, opp til naturen nå. Krysser fingerene for at spiren sitter.
storebror og junibaby=) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 heheh har nå prøvd ja,men vil det at vi ikke hadde i går være dumt?heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå