Gå til innhold

Blank "melk" fra brystene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm om ca en uke,men har absolutt ingen tro på at det klaffet denne mnd. Så har ikke tenkt så mye på det egentlig. Men i dag klemte jeg på brystvortene, så kom det ut litt blank væske. Er dette normalt når en ikke er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fekk eg og klemt ut igår,men idag når eg klemte kom da kvitt ut.

Normalt eller ei,men rart er det hvertfall-.----

Skrevet

Er dere gravide??

Tror ikke jeg har hatt det før, eller rett etter når jeg var ferdig med amming med forrige mann. Men det er jo 2 1/2 år siden jeg sluttet med det.

Noen andre som vet? :)

Skrevet

har ikke vært bori at man kan få en sånn type rå-melk så tili i graviditeten,men mot slutten..jeg har det ennå etter jeg fikk dattern min og det er 4 år siden..vanlig vis forsvinner det etter en stund,men visstnok ikke hos meg:/

Skrevet

Jeg har ogsaa opplevd en slags veske som kom ut av det ene brystet naar jeg klemte, men hos meg var det visst bare noe hormonforstyrrelser... Det varte ei kort stund, saa forsvant det.

Men jeg hadde regelmessig mens, og var ikke gravid...

Skrevet

jeg har dette heletiden, hatt det i mange år... det er bare kjerteler i brystene som fylles av veske pga hormoner osv.... jeg måtte spørre legen min jeg.....

Jeg hadde det før og etter graviditet og er sikker på at om jeg klemmer litt nå så kommer det noen dråper da også! helt ufarlig og dete r IKKE melk...

Skrevet

Jeg fikk melk i brystene men en gang jeg sluttet med pillene..helt hvit enda.. Trodde seriøst at jeg var gravid, men neei.. Sluttet å amme for lenge siden.. Det er visst normalt å ha det.. Det var en jente her inne som fikk melk i brystene hver gang hun hadde mensen..

Skrevet

hehe,mulig det...

Men som prøver so øyner ein vel ein liiiiten mulighet når slikt oppstår..

Da kan jo ver heilt andre ting og;-)

Skrevet

Takk for svar!

Greit å vite :)

Skrevet

har det jeg og..blank og gul om hverandre..men jeg er akkurat ferdig med tr og har hatt det en mnd nå....

Skrevet

Synest det er veldig rartja...

ALDRI opplevd da før i forbindelse men mens eller nåke.Men aldri godt å veta...Trur ikkje d har skjedd nåke no, men tanken dette jo inn i hodet fordet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...