mamma`n te Kaja Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Vi har 2000 modell... 1,8 (tror jeg) TDI diesel.. er veldig fornøyde vi
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vi har litt nyere, 2002 modell. Er kjempefornøyd! 1,9 TDI. Beste bilen jeg har kjørt:)
smågodt prinsessa Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 vi har 1,9 TDI 1999 modell... kjempe bra.. og knall fin:) den ser helt strøken ut:) og veldig god å kjøre, god plass i bagasjerommet også!
Tommage♀♂ Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 99 mod 1,9 tdi. Nei, liker den ikke så veldig godt. Jeg har veldig dårlig oversikt i den, føler bjelken mellom frontruta og venstre vindu er i veien hele tiden. I tillegg har det vært en del tull med elektronikken. Sentrallåsen har streiket og måtte byttes, airbagen er for tiden ute av drift, vinduene åpnes når vi låser døren på de mest ubelilige tider (i sterk vind og regn så hele bilen blir våt inni). Vindusheisen røk i sommer og måtte skiftes ut. Dårlige opphengskuler i forstillingen som slites fort og må byttes. Har også byttet et drivledd fremme. Og den lekker vann!
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Den forrige bilen vår var Passat TDI -00 modell. Jeg likte bilen veldig godt, men den hadde en del sykdommer som nevnt over her. Vindusheisen bl.a. gikk åt hel..., sentrallåsen tulla osv.. Men god å kjøre;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå