Gå til innhold

Være borte en natt, 4 måneder???


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i tvil jenter!!! Er bedt i 40 års lag 2 februar og jeg kan sove over...men er det så smart???? Det anbefales ikke før et års tid pga babyen ikke har noe tidsperspektiv... Hva ville dere gjort? Noen som har erfaring? Det er pappan som skal være hjemme med Stina, og gi morsmelk på flaske, så det er ingen ukjente....

Takker for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss det var en 40 års dag du følte at du burde vært i eller du har veldig lyst, så syns jeg at du skal ta deg en tur!! Så lenge det er pappaen som er med henne, er det jo som du sier ingen ukjente for henne. Så lenge hun roer seg hos pappaen går det jo fint.. For meg hadde det ikke gått, for tulla må ligge med puppen når hun sovner...Ellers er det bare hyling.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har sovet borte 2 ganger, første gang var han 7 uker og nå sist 2,5 mnd. Han hadde det kjempefint sammen med besteforeldrene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har vært hjemme hos meg med moren min to netter, og sovet der en natt...Det har gått helt fint!kos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt meg, jeg drar :-) Buksen er innkjøpt, lippglossen ligger klar, melk i kjøleskapet, har softopplæring på pappan, og bruker MASSE energi på å kjenne at det er ok....hehe, mye verre for meg enn for henne tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...