Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor alle drikker den? smaker jo høgg!! "ja,nå skal jeg kose meg skikkelig,drikker pepsi max jeg!" mmmm blæh
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Neineinei! pepsi max er den beste brusen!
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Den er "farlig" ....man blir bare hektet....jeg synes den smakte mindre godt før, men sambo drakk den hver dag - så ble det til at jeg tok noen slurker innimellom......da var det gjort, og nå klarer jeg megg ikke uten en dag!
Gjest Pusikatt Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vet du hva, jeg ANER ikke, men selv kan jeg drikke litervis, HVER dag. Iskald pepsi max er noe av det beste jeg vet å drikke. Men så var det dette med nyttårsforsetter da, så nå er jeg i full gang med avvenning. Kun brus på lørdag.... og det går faktisk helt greit...
*Labomba80* Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Helt enig! Jeg er glad i brus, men Pepsi Max drikker jeg kun hvis jeg er desperat.. Nesten ikke da heller.. hehe:)
pøber´n & je Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Er alt for søt for min smak. Så her drikker jeg enten Tab xtra eller Cola zero
M@mm@ til mine barn Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Med sitron i ja... Men de er jo uom på lageret så her sitter jeg med vanlig brus. Usj.
♥Snulder Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Smaken er som baken.....;=) Vi kjøper PM fordi vi synes det smaker godt! Forøvrig så klarer jeg meg fint uten noen dager, så den er ikke veldig avhengighetsdannende her i huset:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå