turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Er veldig spent nå, og kjenner sommerfuglene i magen... Vi har bestemt oss for å begynne å prøve vi også. Sluttet på pillen for ca. 2 uker siden. Har alltid vært klare på at begge ønsker barn, men har vel vært litt uenige om når det passer. Vi kom vel tilslutt frem til at det aldri vil passe 100% med tanke på karriere o.l., så det er like greit å sette igang med det samme Har ikke fortalt noen dette enda, vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før spiren "sitter", eller om jeg i det hele tatt kan bli gravid, men ville bare dele det med noen (altså; dere) Så derfor; lykke til alle sammen! Forhåpentligvis blir det mange spirer om ikke alt for lenge
Nerak 2x pp Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 velkommen velkommen, og lykke til.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Velkommen hit!! Masse lykke til med prøvingen, håper spira sitter raskt:)
Mia og gullgutten! Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Velkommen hit!! Alltid spennende å begynne å prøve Store omveltninger vil skje i livet når det kommer en liten en i huset. Håper du vil trives her, og lykke til med prøvinga!!!
Mixå Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Velkommen! vi er i samme situasjon.. Karriere får bare vente, for jeg vil heller ha barn når jeg er ung og sprek. er mye plaget med rygg, men den kommer bare til å bli verre med tiden, så da vil jeg vøre grevid når den fortsatt sitter på! er selv i 1. pp, så vi får bare henge i og bli gravide!! Lykke til:)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Takk for det! Er nok enda mer i samme situasjon enn du først trodde! Er veldig plaget med nakken og har mye hodepine, noe som også antakelig vil bli verre med årene. Går jo til behandling for dette, så får tro det hjelper etterhvert Lykke til til deg også!
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk for det, og selv lykke til!
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk for det! Det håper vi også Lykke til med prøvingen du også
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2008 Takketakk! Ja, store, men veldig velkome omveltninger Trives allerede! Lenge siden jeg har fått en så hyggelig mottakelse noe sted Lykke til til deg også!
AO3 Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Lykke til! Det er en spennende tid. Vi har bare vært prøvere i en uke lengre enn dere.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2008 Takk for det, og det samme til dere! Vi har vel ikke satt igang noen voldsom "prøving" i den forstand. Har ikke beregnet EL og slik (må vel uansett vente på TR etter å ha sluttet på pilla?), men har hvertfall kuttet pilla, så nå får det gå som det går Dersom dette ikke lykkes med det første får vi heller se hvordan vi gjør det da
snuppedulla Skrevet 24. januar 2008 #13 Skrevet 24. januar 2008 Hei du ! og velkommen, her er det bare å hive seg på Selv sluttet jeg på pillen 1 desember Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå