Gå til innhold

røyking og barnehageansatte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i en barnehage. hos oss er det få røyker. vi har klare regler for hvor man skal gå slik at ikke barna kan se dette fra bhg.

en av de som røyker ho oss bor fem min unna bhg, og i dag da hun gikk til jobben tok hun seg en røyk mens hun gikk til jobben. dette ble da observert av en forelder som klaget. hun var ikke kommet til bhg parkerings plass og var ikke synlig for barna, og heller ikke på jobb.

likevel fikk vien klage på at hun røyket på veien. denne moren mente at fordi de som leverer barn også går eller kjører den veien for å komme til bhg så kunne ikke de som jobber der få røyke der.

det hører med til historen at denne mamman røyker selv så snart hun har gått ut porten av bhg. og dette er fult synlig for alle barna i bhg.

blir en smule oppgitt over hva man skal klage over. jeg hadde forstått det om hun hadde røyket i oppkjørselen eller innen for det området vi selv har sakt nei til i arbeidstid.

sorry måtte ut med frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er enkelte som skal eie andre uansett:) Er man røyker er man fryktelig utsatt for sånne folk, for da er det på en måte ok å klage uansett hva de gjør eller ikke gjør. Synd du da er på jobb og ikke kan himle med øynene og sukke oppgitt... ;)

Skrevet

De moren har ikke rett til å klage på røyken til den ansatte, rett og slett=)

Skrevet

Foreldrene har nå ikke noe med hva hun gjør på sin fritid. Og innen hun erp å jobb så er det da hennes fritid.

Skrevet

Blir så provosert av slike folk, de kan ikke bestemme hva de ansatte skal gjøre på fritiden sin, hun hadde jo ikke begynt på jobben enda!!! Så hvis denne moren hadde møtt henne på butikken en dag hun hadde kjøpt seg f.eks en sekspakk med øl og sto og tok en røyk utenfor, hva ville hun da sagt??? Herrregud, det er ikke rart det er krig i verden nei... :(

Skrevet

Hva barnehage ansatte gjør i pausene sine og før og etter jobb utenfor barnehagens område får jo være deres sak mener jeg. Så lenge de vasker fingre og tar en pastill og ikke stanker røyk så ungene blir plaget..

Skrevet

må si helt ærlig at jeg hadde problemer med å ta denne klagen på allvår. men ble jo nødt til å forklare denne moren at vi ikke kan bestemme hva folk gjør til å fra jobb og uten for barnehagens område.

men hadde helt klart stor lyst til å bare le og spørre henne om hvorfor hun hadde lov å ta en røyk på bhg område selv om det da kun er på vår parkeringsplass. og ikke i utområdet. men kunne jo ikke dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...