Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Fikk framskyndet terminen min litt på UL idag, så nå er jeg 12+2. Endelig over den grensen.... Håper formen blir bedre nå og.
hmmm? Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hei hei, så gøy å bli flyttet frem over "den magiske grensen" da ) er vel litt deilig å vite at alt er bra og at du liksom er godt på vei allerede så tidlig ) jeg synes i alle fall det var stor stas å endelig kunne flytte fra 1 trim. litt av usikkerheten forsvant og tok ikke lange stunden før trøttheten og det verste av humørsvingninger gikk over ) tiden bare suser avgårde her på 2 trim.. føler ikke at det er lenge siden jeg var 12 uker og nå er jeg 23+4.. lykke til videre og velkommen til oss )
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Takk for herlig oppmuntring, føler nemlig tiden går veldig saaaakte...
Bullock Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Ja, du er ikke den eneste som kjenner at det går veldig sakte.. Jeg er ca 16 uker på vei, og kjenner at det kunne gått så mye fortere. Håper du føler deg bedre etterhvert. Når det gjelder humørsvingninger synes jeg det nettopp har begynt for min del. Stakkars mannen
hmmm? Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 tro meg, tiden suser avgårde... er jo så mye gøy som skjer her inne, man kjenner de første sparkene, skal til ul-kontroll, kan begynne med de første innkjøpene osv. bare gøye ting å se frem til )
Bullock Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Ultralyd blir kjempespennende. Tror ikke jeg klarer la være å spørre etter kjønnet. Hva med dere? Det er jo litt mer praktisk, er det ikke?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Humørsvingninger er noe herk ja... Har allerede handlet litt på salg da, litt utålmodig.. Uheldigvis var det for tidlig å se noe på UL idag, men jeg skal iallefall vite det på neste UL pluss at jeg skal på 3D. Veldig praktisk, hadde bare gult og hvitt til sønnen min for 6 år siden, denne gangen vil jeg ha rosa eller blått!!!!
Bullock Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Hihi.. Har selv store problemer med å holde meg når det gjelder å handle inn barneklær. Har selvfølgelig fått en del, og har en mor som strikker, men det er jo så moro å handle litt til småen også. Håper vi får se hva det er når vi er til UL. Har ikke 3D tilbudet her, men det duger det vi har Håper jeg
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Såklart duger vanlig UL, var jo der selv idag, tårene trilte som bare det:) Gleder meg allerede til neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå