Gå til innhold

BAM bladet - verdt å abonnere på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare fått et par da, men jeg synes de er morsomme og informative!

Skrevet

skulle jo ikke være anonym da! Kommer de hver måned eller? Og abonnerer du bare på de eller Foreldre og Barn også? (så tilbud med begge bladene)

Får man kjøpt de i butikken?

Skrevet

Abbonerer ja på foreldre og barn og bam. Jeg har nå fått de hver mnd. et blad for 2 mnd babyen og nå for 3 mnd babyen (min er 3 mnd nå) så da står det aktuelle ting for babyen sin alder, utvikling, utfordringer, hva som er spesielt for den alderen osv.... Foreldre og barn får du i butikk, men bam vet jeg ikke.

Skrevet

Syns det er et bra blad:) Som tidligere nedvnt her så abonnerer man på Foreldre og Barn, så får man tlbub om å abonnere på BAM også. Det kommer ikke hver mnd, de slår sammen noen mnd. De er flnke til å sende ut BAM når babyen din nærmer seg den aktuelle alderen.

Står repotasjer der om andre småbarnsforeldre, og andre aktuelle ting som er greie å vite ift barnet ditt.

Dessuten kan det enkelte ganger følge med oppskrifter på strikket babytøy, babyteppe osv.

Jeg vil absolutt anbefale deg å abonnere på dette:)

Skrevet

Glemte å si at du får ikke kjøpt BAM i butikken.

Skrevet

Jeg liker både BAM og Foreldre og Barn. Men kjæresten blir nok litt smågal av alle de småtingene om grøt og bleier og soving og alt mulig som jeg leser høyt, hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...