storebror og junibaby=) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 jobb intervju i morgen.Ble ringt etter i går.Egentlig ikke den jeg søkte på,men de trengte vikarer på flere steder innenfor samme arb.giver. Men etter å ha tenkt litt,vet jeg at jeg ikke kommer til å ta den.Av div.årsaker. Nå er mini syk så kan ikke ha han i bhg i morgen. Og jeg har fått veldig vond hals,og trykk i hodet,så spørs åssen formen min er i morgen og. Er det veldig uproft å ikke stille?Ringer jo seff.å sier i fra da. Får sikkert fiksa det med mini på en måte,men tenker ettersom jeg egentlig vet at jeg ikke skal ha den liksom? Hva synes dere? Noen som er leder og er mye borti dette her?
LisaColli Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hvis du ikke vil ha jobben uansett, er det jo lite vits i å dra på intervjuet da. du kaster bort tiden til andre også
storebror og junibaby=) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 huff ja,skulle ønske at jeg sa nei,men kom så brått på meg,så sa jo ja.MEn har jo tenkt litt nå da..... Men er redd for å ødelegge for fremtidige jobber,om jeg blir hu som ikke kommer liksom??
Prins&Prinsessa Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Heil enig. Vi hadde intervju nå på jobb og 2stk møtte ikke, så da satt vi jo der å ventet. Utrolig teit. Men vist du ikke vil ha den ring å si at du ikke er intresert likevel. Men er du usikker kan du jo møte opp å høre hva jobben og alt går i?! Men er du syk og vil ha det utsatt får du det. Værtfall hos oss
storebror og junibaby=) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 noen tips til hvordan jeg på en høflig måte sier jeg ikke er interesert?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Ta en hvit løgn:-) Ring om et par timer og si at du har blitt innkalt til et annet intervju imorgen, og at det er mer intr, siden den jobben du i utgangspunktet søkte ikke ble noe av:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Så at det var i dag du skulle på intervju. Ring snarest og si at du er forhindret pga et annet intervju. Og siden det ikke ble den jobben du ønsket hos dem, så er det ikke fullt så intr. Så du prioriterer:-) Det er lov det:-)
storebror og junibaby=) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 hehe,jeg geier ikke å juge da....Da begynner jeg bare å stamme.Så skal si at jeg e syk(noe jeg og er) men at jeg har tenkt og at jeg ikke kommer til å ta den uansett.men er det noen bedre måte å si det på?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Ikke si at du er syk, men si at du har vurdert litt frem og tilbake og har landet på at du ikke kommer til å ta en av de andre ledige jobbene. Pga at du har andre søknader inne på mer aktuelle jobber for deg. Det beste er jo å være ærlig:-)
___ Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Bare ring og si det som det er at du har kommet til at du ikke er så interesert i denne stillingen. Da er det ingen grunn til at du sløser bort deres tid med et intevju.
blittmamma07 Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Bare vær ærlig å si at det var den andre jobben du ønsket deg og at du vet du vil gjøre en god jobb i den! Kanskje de tester deg å ser om du tar hva som helst eller at du virkelig brenner for den jobben du søkte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå