Gå til innhold

Noen som har brukt Avena Sativa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk anbefalt å bruke dette for å se om min lille gutt på snart 8 mnd sov bedre om natten. Er litt skeptisk, derfor lurer jeg på om andre har vært borti dette helsekostproduktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har brukt det produktet. Men er lenge sia nå da, brukte det mellomstn her i huset når han var liten. Funka veldig godt på han da :)

Det lukta pyton, men hadde noen dråper i drikka hans på kvelden. Husker ikke hvor mange, er som sagt veldig lenge siden hehe

Vet om mange flere som også brukte det på den tida, med god erfaring :)

Skrevet

Hvor gammel var din da du brukte det? Hvordan var han før du brukte det? Mini her i huset sovner fint om kvelden og sover til rundt 11-12. Da begynner han å knirke om smukken. Sovner igjen med en gang han får den, men klarer ikke helt å finne tilbake til den dype søvnen.

Flere med erfaringer?

Skrevet

Jeg bruker det til jenta mi på 2 1/2 år nå,er 4 natta vi bruker det nå i natt. Hun har våkna regelmessig 2 ganger om natta og hyyyyler og nekter å legge seg igjen. De 2 første nettene gikk som en drøm. Hun våkna opp 2 ganger sånn som før,men hun roa seg med smokken,det har hun aldri gjort før. Den tredje natta var ikke så bra. Så er spent på hvordan denne natta blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...