Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe...hører du godt "andre" på fødeavdelingen?..ønsker å ha med mannen min på fødeavdelingen når fødselen starter,men er veldig sjenert av meg,og hadde synest det var pinlig vist det blei hyling og brøling fra "kjærringa" i naborommet..noen som har født før her som kan svare?...hvordan er det på fødestua?osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hørte ikke noen andre. Men sambo har sagt i ettertid at "hun i rommet ved siden av lagde mye lyd" :P Hadde ikke brydd meg om andre hørte meg heller da :P

Skrevet

regner med det er første gang du skal føde siden du spørr om noe sant,

jeg skal love deg at det er det du minst tenker over når du sjøl ligger der og føder,jeg grudde meg masse til dette og kansje ligge og rope og hyle selv,men akkurat det streifet ikke hode mitt engan.hadde andre ting og tenke på...

regner med samboeren din forstår at det ikke er noe behageig og føde,så litt skrik og hyl er normal.

tenk ikke på det du.

åja,vi hørte godt ett par tre damer som skreik og hylte...

Skrevet

Jeg hørte ikke noe fra andre rom... Og sambo har sagt at ute på gangen, så var det ett helvetes leven. Hørte det gjennom dørene, men ikke gjennom veggene tydligvis!

Skrevet

Jeg hørte på 3 fødsler, fra fødestua ved siden av, mens jeg ventet på at det skulle bli min tur! (fødselen min tok tid)

Mye roping og skriking før det endelig var over (for min del også.. hehe).

Jeg tenkte at slik skulle i alle fall ikke jeg rope og skrike, men når den tid kom var alt glemt. Husker ikke at jeg ropte, men det gjorde jeg helt sikkert.

Skrevet

Hørte ei når jeg var ute i gangen, men tenkte svært lite på det. hadde nok med meg selv.

Tro meg....du kommer til å gjøre det som føles naturlig der og da. Noen hyler, andre gjør det ikke. Lydene kommer bare automatisk de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...