Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 er det virkelig slik att man kan ringe helt gratis i 120 min og sende 90 gratise mld hver mnd uten att man må betale noe som helst?? høres for godt ut til å være sant....
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 jeg har one call.. kjempefornøyd! det er minstefakturering på 35 kr i mnd. men det er 120 gratis min og 90 meld ja,er jo helt fantastisk! før hadde jeg netcom,og fikk regninger mellom 500-800 i mnd.. vært hos one call i over et år nå,og enda ikke hatt reging på over 100! og jeg ringer og sender som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå