Gå til innhold

noen som har mob. abbo, one call?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig slik att man kan ringe helt gratis i 120 min og sende 90 gratise mld hver mnd uten att man må betale noe som helst??

høres for godt ut til å være sant....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har one call..

kjempefornøyd!

 

det er minstefakturering på 35 kr i mnd.

 

men det er 120 gratis min og 90 meld ja,er jo helt fantastisk!

 

før hadde jeg netcom,og fikk regninger mellom 500-800 i mnd.. vært hos one call i over et år nå,og enda ikke hatt reging på over 100!

og jeg ringer og sender som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...