Gå til innhold

noen som har mob. abbo, one call?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig slik att man kan ringe helt gratis i 120 min og sende 90 gratise mld hver mnd uten att man må betale noe som helst??

høres for godt ut til å være sant....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, og det er faktisk sånn:-)

Mobilregningene mine ble mye mindre etter at jeg byttet til One Call, så det anbefales!

Skrevet

jøss ikke verst.må bytte når mitt abo. går ut i sommer,ååå bli sommer nå!! :)

Skrevet

Jeg gikk fra regninger på langt over 1000,- til mellom 150-300,- med OneCall. Anbefales virkelig.

Skrevet

Jeg har også Onecall - Faktura. Er storfornøyd!

Er absolutt ikke storforbruker på mobil, men skriver 1-2 sms hver dag, og ringer korte samtaler en sjelden gang iblandt. Fikk samleregning for oktober-november-desember på 44,-!!!

Så det aller, aller meste går på gratisminutter på meg gitt!

Skrevet

Både sambo og jeg har OneCall og er superfornøyd. Bare å bytte spør du meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...