Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 er det virkelig slik att man kan ringe helt gratis i 120 min og sende 90 gratise mld hver mnd uten att man må betale noe som helst?? høres for godt ut til å være sant....
Mai-nusket Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har det, og det er faktisk sånn:-) Mobilregningene mine ble mye mindre etter at jeg byttet til One Call, så det anbefales!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 jøss ikke verst.må bytte når mitt abo. går ut i sommer,ååå bli sommer nå!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg gikk fra regninger på langt over 1000,- til mellom 150-300,- med OneCall. Anbefales virkelig.
Julispire! Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har også Onecall - Faktura. Er storfornøyd! Er absolutt ikke storforbruker på mobil, men skriver 1-2 sms hver dag, og ringer korte samtaler en sjelden gang iblandt. Fikk samleregning for oktober-november-desember på 44,-!!! Så det aller, aller meste går på gratisminutter på meg gitt!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Både sambo og jeg har OneCall og er superfornøyd. Bare å bytte spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå