Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Ganske fornøyd:) Jeg fikk 3 femmere og 2 firere.
lykken på jord Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 FLINKA!!!! Fy søren nå kan du være stolt av deg selv!! Det er en ekstra utfordring å studere når man har barn. Bare det å finne overskudd til konestrasjon til å lese... Husk å unne deg noe ekstra nå! Om det er en stor pose smågodt, ett klesplagg eller en fylletur med venner! Grattis!!! Sånne som deg som gjør det stolt å være alenemor! (regner med du er det)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Ååååå så koslig tilbake melding:)))) Hmmm ja.....får lage litt popcorn og drikke cola til håndball kampen i kveld kanskje???? Hehehe ja da, er mutters alene min gutten min:) JEG ER STOLT ALENEMOR;)))))
tonebf Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 gratulere så mye! du skal være veldig stolt av deg selv =) hva har du hatt eksamen i? håper mine går like bra =)
Winterlady Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer! Kos deg litt ekstra i dag ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå