Gå til innhold

til deg som "fikk" gratis vogn...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser hele artikkelen så ser du at hun sannsynlig vil få igjen pengene sine.

Skrevet

Har lest den. Men det står også at advokaten mener det ikke er noe galt med en slik kontrakt... bare måten du tolker grov uaktsomhet på... noe sjefen tydeligvis i dette tilfelle har tolket feil....

Skrevet

Slike avtaler er lovlige, da man ikke kan trekke noen i lønn uten slike avtaler. Men de brukes oftest som en sikkerhet for at eier ikke skal lide tap hvis en ansatt f.eks stjeler penger av kassa. At noen stikker av fra en bensinregning kan vel knappest lastes den ansatte på en bensinstasjon. Bare rett og rimelig at den ansatte i dette tilfellet får igjen pengene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...