Nordlyspar♥ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=510060 Håper ikke BS har denne kontrakten med sine ansatte, for da synes jeg synd på jenta som må betale for din frekkhet!!!!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du leser hele artikkelen så ser du at hun sannsynlig vil få igjen pengene sine.
Nordlyspar♥ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Har lest den. Men det står også at advokaten mener det ikke er noe galt med en slik kontrakt... bare måten du tolker grov uaktsomhet på... noe sjefen tydeligvis i dette tilfelle har tolket feil....
yvve73 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Slike avtaler er lovlige, da man ikke kan trekke noen i lønn uten slike avtaler. Men de brukes oftest som en sikkerhet for at eier ikke skal lide tap hvis en ansatt f.eks stjeler penger av kassa. At noen stikker av fra en bensinregning kan vel knappest lastes den ansatte på en bensinstasjon. Bare rett og rimelig at den ansatte i dette tilfellet får igjen pengene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå