Gå til innhold

Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type er best synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd begge selv jeg. Det blir vel som med bind og tamponger, forskjellige meninger! Jeg har meldt meg inn i både Pampers- og Liberoklubben, dermed får jeg gratispakker fra begge to. Da får man testet det litt da vettu!:)

Skrevet

Ja takk begge deler ;) Jeg brukte libero til jenta vår var 7-8 mnd tror jeg. Og etter det så gikk jeg over til Pampers active fit fordi jeg synes den sitter bedre og er mer tøyelig og tynn. Bruker den fremdeles og nå er hun snart 2. Gjør kanskje det samme med andremann.

Skrevet

til nyfødt vil jeg anbefale pampers, den trekker til seg våt avføring, det gjør ikke libero

Skrevet

vi sverger til pampers. tynn, elastisk bleie som absorberer det meste godt.

har prøvd libero, den lakk ikke men synes den var altfor tykk, stiv og klumpete. litt mye bleie mellom beina på babyen, dessuten fikk han rutemønster på balla fordi den klisteret seg innat huden når den blei våt.

men nå har viss libero forbedret bleiene sine så da kan det vel godt hende de blir bedre;)

uansett er det gjerne fasongen på babyen som avgjør hvilken bleie som sitter best.

må nesten bare prøve seg;) det finnes andre typer bleier også om ingen av disse skulle fungere optimalt;)

Skrevet

Det er vel en grunn til at det selges ca likemye av begge de sortene. Smaken er som baken vet du. Personlig så likte jeg aldri pampers i det heletatt og hadde en skikkelig libero-baby - til bleieslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...