Gå til innhold

Hmmmm...rar kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten "utblåsning" for å lette trykket inne i peanøtta...

Har hatt meget regelmessig mens, med syklus på 26 dager, siden jeg sluttet på pilla i mars. For noen perioder tilbake (2 tror jeg det blir, ) var TR 1,5 uke forsinket. Dumme dumme meg hadde da store forventninger, og tok to neg tester. Tilslutt kom tanta. Pratet med legen om dette, og hun sa at det mest sansynlig var pga knekt ribbein i perioden før, at TR kom så seint. (EL blei utsatt pga vondt)

Etter den uka m TR, blei jeg FRYKTELIG klar for min kjære en periode, hadde tydelig EL ("slim") etter dette igjen, ble puppene utrolig vonde noen dager, og jeg blei kvalm når jeg la meg, og noen ganger på morgenen også...

Hadde store håp da....

Men nei da....... da kom TR 2 dager for seint, og var ikke som vanlig.

Hadde helt villt vondt i ryggen, og kjentes ut som om alt inni magen skulle komme ut (noe som egentlig er vanlig)..men det kom ikke noe veldig m blod den første dagen (slik som det pleier), kom først 2. dag, samt at rygg vondten hengte i nesten 1 uke (pleierbare være 1 dag)

Venter nå på å få EL igjen, for så å atter prøve.

(kansje barnløshet også kommer av at min kjære til tider "bader" i hydraulikk-olje????? Veit jo at det ikke er helt sundt)

Detta blei visst en laaaaaaang avhandlig, men er litt godt å få det ut, uten å gnåle høl i hue på venninna mi om så pers detaljer....

Forresten veldig hyggelig å være inne her og lese.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...