juliogdesember Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Men går det ann da? jeg hadde første dag i siste mens 3 januar. Jeg tror jeg hadde el slim allerede 11 januar. tok en test nå, cb, og den viste ett svakt kryss. ( har sitti å glodd på krysset en evighet nå..) kan jeg slippe jubelen løs? er jeg gravid? hva tror dere?. jeg skal jo ikke ha IKM før neste torsdag.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Når såg du krysset??Er jo ikkje gyldig etter ei viss tid... Men dei seier ein strek /kryss er det da er..Men er du usikker ta ein ny test om 2-3 dager...om du klare å vente,trur kje eg hadde klart da....hihi
juliogdesember Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 krysset kom etter ca 1 minutt. det er ett svakt kryss, men det er ett kryss der. blir vel å teste igjen i morgen tidlig jeg. klarer nok ikke å vente lengere nei :-)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Eit kryss er eit kryss,satse på at da stemmer du:-) Kan ikkje forstå annet enn at neste test blir positiv og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå