Gå til innhold

Dere festesmerte-eksperter, kan dere si meg noe om dette?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg såååå utrolig vondt i høyre side av hoftekammen...jeg hadde så mye stikninger og d skjentes ut som noe inni der ble røsket i.

Jeg var på do i morges og tisset, men måtte tisse periodevis fordi d gjorde så utrolig vondt i den siden.

Jeg gikk å la meg igjen, og så var det over.

Kan dette ha vært festesmerter? eller?

Jeg er på dag 24 i syklusen, skulle ha EL rundt den 17, og ikm den 1 februar..

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg hadde ingen festesmerter....

Ikke noe festeblødning heller.

Skrevet

Har aldri hørt om festesmerter andre steder enn på barn i magen heller, men man blir jo litt revet med i det man hører om, i alle fall når man gjenkjenner seg i diverse "symptomer".

Lurer på hva d kan ha vært da..d var utrolig vondt!!! Lå nesten hele natten, men så gikk d over på morgenen..

Skrevet

eg gikk til jobben i dag å da fikk eg noen skikkelige smerter men di forsvant etter 2-3min å nå når eg kom hjem har eg hatt litt rosa utflod så om ka de e de har eg ikke funne ut enda. å har ikke stabil mens heller.

Skrevet

Eg har hadt det,sjikeli stingsmerter i høyre side.fikk ik t og rør meg når d sto på. Gravid nå:-)

Skrevet

Hmm.. jeg har hatt vondt i venstre side i dag, sånn fra hofta og i ryggen mot ryggraden. lurer fælt på hva det kan være.. kanskje det samme? eller kanskje jeg bare har liggi utrolig rart i natt og fått vondt av den grunn.. er ikke helt sikker på om jeg har hat el enda, men hadde veldig elsmerter tidliger i uka, så kan hende. da er el tidligere enn de siste gangene hvertfall. har ustabile sykluser da.

er det samme plass du har vondt?

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha litt stikikinger innimellom.

Kan være snår som helts i syklusen.

Tror nok bare vi er litt flinke til å overtolke kroppen vår....

Skrevet

Mente at eg ha ondt i venstre side.aldri kjent d før i mine forige sv.skap.va virkeli ondt,så va itj vanskeli og unngå og kjenn d.

Skrevet

D var nok ikke noen overtolkning i alle fall! D var jæævli vondt faktisk. Våknet midt om natten av sterke stikkninger.

Men men, nå er d 4 dager til ikm, og har hatt mensmurringer siden fredag...så jeg får vel havne i jordbæruka likevel...

Skrevet

Hadde EL rundt 14 Jan jeg, men natt til Torsdag som var våknet jeg med så smerter i magen at jeg trudde jeg skulle spy! måtte være hjemme både torsdag og fredag, smertene kom i sånne "bølger" hmm:s skal teste 31 så da får vi se:D

Skrevet

Det hørtes ut som litt merkelig sted.

Jeg fikk festeblødning med -smerter. Da stakk det inni magen, nederst - . der livmora er.

Lykke til med testing!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor livmoren ligger sånn helt nøyaktig..Men d var der nede et sted, som d bruker å stikke til vanlig rundt EL-tiden.

D stakk så innmari rundtom en uke etter EL, og d har d aldri gjort før...Dessuten var d absolutt ikke noe behagelig!

Nå derimot er d snart IKM dagen, og d stikker litt samme sted som jeg hadde stikninger/smerter i for ca 1uke siden, og jeg er småkvalm. Er VELDIG øm inni der, kjenntes ut som d var i ferd med å sprenge når sambo og jeg skulle kose oss..

Men, nå kjennes d ut som TR er rett rundt hjørnet, så d er vel ikke mye å krysse fingrene for..Men skulle hun derimot ikke dukke opp ikm dagen, så blir jeg nok ikke sen med teste...Er så utolmodig så..=p

Skrevet

Da vil jeg bare meddele at jeg har nå fått en positiv graviditetstest, så jeg vil tro på at festesmerter, d finnes d!=)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe festesmerte..men igår hadde jeg noe lignende stikkinger i området hvor eggstokkene/livmora befinner seg. Var skikelig vondt..klart ikke å sette meg ned en gang..gikk for å tisse men klarte såvidt det! Det kom kraftig, og varte kanskje ca 5-10 min.

Jeg er 6dpo idag (dag 24), og hadde EL dag 18. Så om det var festesmerte vet jeg ikke..får bare vente og se! Men tviler da..!!

Skrevet

D kan høres ut som festesmerter da!! D var i alle fall slik jeg hadde d.

Var a 1 uke etter el, så våknet jeg i natten av smerter/ stikkninger. Våknet igjen på morgenen, og greide heller nesten ikke å tisse, var som om alt var på spreng.

Nå fikk jeg en positiv test i går, 2 dager før ikm, og til og med med kveldsurin! tisset ikke mye på pinnen en gang.

D ser bra ut for deg, krysser fingrene jeg=)

Lykke til

Skrevet

Takk! Krysser fingrene jeg også..men vi får vel se!

Men grattis til deg!! Håper spiren klorer seg fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...