babygullz <3 vilde Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 I natt hadde jeg såååå utrolig vondt i høyre side av hoftekammen...jeg hadde så mye stikninger og d skjentes ut som noe inni der ble røsket i. Jeg var på do i morges og tisset, men måtte tisse periodevis fordi d gjorde så utrolig vondt i den siden. Jeg gikk å la meg igjen, og så var det over. Kan dette ha vært festesmerter? eller? Jeg er på dag 24 i syklusen, skulle ha EL rundt den 17, og ikm den 1 februar.. =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg hadde ingen festesmerter.... Ikke noe festeblødning heller.
babygullz <3 vilde Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Har aldri hørt om festesmerter andre steder enn på barn i magen heller, men man blir jo litt revet med i det man hører om, i alle fall når man gjenkjenner seg i diverse "symptomer". Lurer på hva d kan ha vært da..d var utrolig vondt!!! Lå nesten hele natten, men så gikk d over på morgenen..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 eg gikk til jobben i dag å da fikk eg noen skikkelige smerter men di forsvant etter 2-3min å nå når eg kom hjem har eg hatt litt rosa utflod så om ka de e de har eg ikke funne ut enda. å har ikke stabil mens heller.
babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Eg har hadt det,sjikeli stingsmerter i høyre side.fikk ik t og rør meg når d sto på. Gravid nå:-)
Isopora Gravid♥ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hmm.. jeg har hatt vondt i venstre side i dag, sånn fra hofta og i ryggen mot ryggraden. lurer fælt på hva det kan være.. kanskje det samme? eller kanskje jeg bare har liggi utrolig rart i natt og fått vondt av den grunn.. er ikke helt sikker på om jeg har hat el enda, men hadde veldig elsmerter tidliger i uka, så kan hende. da er el tidligere enn de siste gangene hvertfall. har ustabile sykluser da. er det samme plass du har vondt?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg pleier alltid å ha litt stikikinger innimellom. Kan være snår som helts i syklusen. Tror nok bare vi er litt flinke til å overtolke kroppen vår....
babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Mente at eg ha ondt i venstre side.aldri kjent d før i mine forige sv.skap.va virkeli ondt,så va itj vanskeli og unngå og kjenn d.
babygullz <3 vilde Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 D var nok ikke noen overtolkning i alle fall! D var jæævli vondt faktisk. Våknet midt om natten av sterke stikkninger. Men men, nå er d 4 dager til ikm, og har hatt mensmurringer siden fredag...så jeg får vel havne i jordbæruka likevel...
snuppedulla Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Hadde EL rundt 14 Jan jeg, men natt til Torsdag som var våknet jeg med så smerter i magen at jeg trudde jeg skulle spy! måtte være hjemme både torsdag og fredag, smertene kom i sånne "bølger" hmm:s skal teste 31 så da får vi se:D
~Endorfina~ Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes ut som litt merkelig sted. Jeg fikk festeblødning med -smerter. Da stakk det inni magen, nederst - . der livmora er. Lykke til med testing!
babygullz <3 vilde Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2008 Nå vet ikke jeg hvor livmoren ligger sånn helt nøyaktig..Men d var der nede et sted, som d bruker å stikke til vanlig rundt EL-tiden. D stakk så innmari rundtom en uke etter EL, og d har d aldri gjort før...Dessuten var d absolutt ikke noe behagelig! Nå derimot er d snart IKM dagen, og d stikker litt samme sted som jeg hadde stikninger/smerter i for ca 1uke siden, og jeg er småkvalm. Er VELDIG øm inni der, kjenntes ut som d var i ferd med å sprenge når sambo og jeg skulle kose oss.. Men, nå kjennes d ut som TR er rett rundt hjørnet, så d er vel ikke mye å krysse fingrene for..Men skulle hun derimot ikke dukke opp ikm dagen, så blir jeg nok ikke sen med teste...Er så utolmodig så..=p
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. januar 2008 Da vil jeg bare meddele at jeg har nå fått en positiv graviditetstest, så jeg vil tro på at festesmerter, d finnes d!=)
Habby Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Jeg vet ikke om det er noe festesmerte..men igår hadde jeg noe lignende stikkinger i området hvor eggstokkene/livmora befinner seg. Var skikelig vondt..klart ikke å sette meg ned en gang..gikk for å tisse men klarte såvidt det! Det kom kraftig, og varte kanskje ca 5-10 min. Jeg er 6dpo idag (dag 24), og hadde EL dag 18. Så om det var festesmerte vet jeg ikke..får bare vente og se! Men tviler da..!!
babygullz <3 vilde Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. januar 2008 D kan høres ut som festesmerter da!! D var i alle fall slik jeg hadde d. Var a 1 uke etter el, så våknet jeg i natten av smerter/ stikkninger. Våknet igjen på morgenen, og greide heller nesten ikke å tisse, var som om alt var på spreng. Nå fikk jeg en positiv test i går, 2 dager før ikm, og til og med med kveldsurin! tisset ikke mye på pinnen en gang. D ser bra ut for deg, krysser fingrene jeg=) Lykke til
Habby Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Takk! Krysser fingrene jeg også..men vi får vel se! Men grattis til deg!! Håper spiren klorer seg fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå