Gå til innhold

ammer dere mye nå?


ninsoer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ammer ikke lenger. Han avvente så og si seg selv når han var 8 mnd, ville ikke ha pupp. Nå får han istedet 2-3 flasker med mme i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir du mye mme da?

jeg er begynt avvenning.. eller han krever ikke pupp lenger.. er lite interessert i den.. men tror jeg ska gåover til h melk.. begynne me bare litt smaksprøver først før jeg avvenner han helt å så gi bare h melk.. er jo ikke mye melk de trenger på en dag. å når han er helt avvent er han sikket 11 mnd og da er d jo bare en mnd til han er åre.. og en mnd fra eller til.... tenker jeg hehe.. vet d er mange som ikke er like enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer mye enda synes jeg.

Junior her har skikkelig puppedilla...

Prøver å avvenne på natten,men tenner osv gjør at mor blir litt

greiere med pupppen... :) Huff- er keen på å sove en hel natt snart!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. skjønner godt du vil sove en hel natt.. skal snart slutte helt.. tenker jeg ska begynne å bare gi om kveldene.. han er ikke interesert i d heletatt.. men ha heldig vis ikke ammet noe særlig på natta han sov hele natta fra han va ganske liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ammer endel her ja.. har prøvd å kutte natta i mange uker nå, men er det ikke tenner så er det tett nese eller hoste å da bli det så greit å ty til puppen.

Men nå har vi gjort klart og ordnet på rommet til mini, så snart nesen er fri for snørr er det rett på eget rom!!!!!!! Mamman vil ta tilbake natta nå:) føler meg grønn i fjeset og svart i øynene- ja nesten fyllesyk føler jeg meg av all våkinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer kun om morgenen,han vil ikke ha pupp ellers om dagen,prøvd mange dager med gi om dagen,men han vil ike ha..

 

Tar ett sug,så snur han seg unna.Selvom han er sulten..

Men han får da 2 flasker med mme i tillegg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer morgen og på ettermiddagen, og gir flaske på kvelden. Ammer ikke på natta. Lille M er 9 måneder nå, og har hørt at babyer på den alderen skal ha ca. 600 ml med melk, så gir ca. 200 ml fra flasken, og håper han får i seg resten av meg, selv om jeg tror det er mindre (synes ikke det virker som om det er så mye igjen her nå...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...