Bette-liten+<3<3 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Vi bor like utenfor Oslo og har veldig lyst til å prøve 3d-UL. Er det noen som kan anbefale et sted vi kan henvende oss som du/dere har en positiv opplevelse fra? Fortell gjerne litt om hva som inngikk i prisen også. Jeg er i uke 29 nå? Er vi litt seint ute, kanskje?
It's all about me Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Var på tidlig UL på Balderklinikken. De var helt supre, og de rimligste jeg fant. Tok seg god tid og fikk masse bilder. De klikket til og med over til 3D selv om det var vanlig UL jeg hadde bestilt ) Skal jeg på 3D skal jeg uten tvil dit.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 www.ultralydklinikken.no i sandvika. 800kr for 45 min med 3d og 30 bilder og 6 filmer fikk jeg med meg. Super fornøyd.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Var også på ultralydklinikken i Sandvika. Var i uke 30+2, og det ble bra bilder likevel. Så det er ikke for sent for deg enda. Fikk både bilder og filmer på cd. Han var flink til å forklare og vise og han tok en sjekk så vi fikk se de ulike organene og deres funksjon i vanlig ul, og gikk deretter over til 3d. Hadde storskjerm på veggen og 2 sofa hvis du vil ha med deg flere dit. Selve timen varte ca 45 min, og kostet 500 (åpningstilbud i desember). Nå er det visst 800 for timen, noe som er mye billigere enn f.ex majorstuaklinikken. Anbefales:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå