Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Ååå, nå bare mååå jeg få førerkort! Jeg har bodd ganske så midt i Oslo de siste årene og ikke sett behovet. Men nå har vi kjøpt hus utenfor byen og jeg er gravid. Måå få tatt lappen, hvis ikke blir jeg temlig låst i permisjonstiden. Kjennes bare som et utrolig stort tiltak. Har begynt å lese teori, og øvelseskjøre litt med mannen min. (Kan ikke kjøre fra før!) Lurer på om jeg har sjangs til å få lappen før jeg får babyen (termin 21.juni). Burde vel lest teori akkurat nå, men har ikke lyst :-( Flere i samme situasjon?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Samme her, har ikke sett behovet/og gjør det egentlig ikke enda. Bor MITT i byen .Men jeg vil gjerne få tatt lappen nå. Så det blir litt lettere og besøke folk i fremtiden.. Jeg har faktisk fått tatt teori og mørkekjøring nå i høst! Men nå er det KØ på kjøretimer, Så jeg rekker ikke mer før jeg skal føde :/
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har bare oppkjøring igjen nå, og termin om to uker. det har tatt lang tid for meg, men det pga sløvhet med teorien. jeg stod på 5 forsøk. Mitt råd til dere når dere skal ta teoriprøven: Øv dere på nettet på atl.no. der er mye av de samme spørsmålene man får på en aktuell teoriprøve, og hjalp meg helt sinnsykt. Lykke til!!
Jubelbrus* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg driver å tar sånt trafikalt grunnkurs nå, også skal jeg ta intensivkurs til høsten. Da har jeg lappen på en uke eller to! )
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Hvor får man tatt sånn intensiv kurs?
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du begynner nå, skal du ikke se bort i fra at du greier det før babyen kommer. ( men det kommer vell an på ventetid der du bor?) Jeg begynte i november, tok siste bit i dag ( en uke til termin), og har bare teori og oppkjøring igjen:) Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Jeg tok lappen i Bærum på under 3 måneder =) Bare å sette igang.. Begynn og bestill: - Mørkekjøring - Glattkjøring - Langkjøring - Bykjøring !? usikker på den nå.. I god tid i forveien, for det er som regel det du må vente på.. HAr du bestillt dette i forveien, kan du ta intensive kjøretimer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå