Gå til innhold

Flere som ikke har lappen?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, nå bare mååå jeg få førerkort! Jeg har bodd ganske så midt i Oslo de siste årene og ikke sett behovet. Men nå har vi kjøpt hus utenfor byen og jeg er gravid. Måå få tatt lappen, hvis ikke blir jeg temlig låst i permisjonstiden. Kjennes bare som et utrolig stort tiltak. Har begynt å lese teori, og øvelseskjøre litt med mannen min. (Kan ikke kjøre fra før!) Lurer på om jeg har sjangs til å få lappen før jeg får babyen (termin 21.juni).

Burde vel lest teori akkurat nå, men har ikke lyst :-(

Flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, har ikke sett behovet/og gjør det egentlig ikke enda. Bor MITT i byen .Men jeg vil gjerne få tatt lappen nå. Så det blir litt lettere og besøke folk i fremtiden.. Jeg har faktisk fått tatt teori og mørkekjøring nå i høst! ;) Men nå er det KØ på kjøretimer, Så jeg rekker ikke mer før jeg skal føde :/

Skrevet

Jeg har bare oppkjøring igjen nå, og termin om to uker. det har tatt lang tid for meg, men det pga sløvhet med teorien. jeg stod på 5 forsøk. Mitt råd til dere når dere skal ta teoriprøven: Øv dere på nettet på atl.no. der er mye av de samme spørsmålene man får på en aktuell teoriprøve, og hjalp meg helt sinnsykt. :) Lykke til!!

Skrevet

Jeg driver å tar sånt trafikalt grunnkurs nå, også skal jeg ta intensivkurs til høsten. Da har jeg lappen på en uke eller to! :o)

Skrevet

Hvor får man tatt sånn intensiv kurs?

Skrevet

Hvis du begynner nå, skal du ikke se bort i fra at du greier det før babyen kommer. ( men det kommer vell an på ventetid der du bor?) Jeg begynte i november, tok siste bit i dag ( en uke til termin), og har bare teori og oppkjøring igjen:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg tok lappen i Bærum på under 3 måneder =) Bare å sette igang.. Begynn og bestill:

- Mørkekjøring

- Glattkjøring

- Langkjøring

- Bykjøring !? usikker på den nå..

I god tid i forveien, for det er som regel det du må vente på.. :( HAr du bestillt dette i forveien, kan du ta intensive kjøretimer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...