Gå til innhold

Trøst meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått brev fra legen der det står at det er påvist lette celleforandringer etter en underlivsprøve jeg tok. Hun har henvist meg til gynekolog for nye prøver for sikerhetsskyld. Det står i brevet at det er ingenting å engste seg for, MEN...det gjør jeg jo likevel!!! Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp å ble ikkje henvist videre.men alt er bare bra.men no sjekke i me en gang i året for å være sikker.

Skrevet

Hei,jeg har ikke vert borti dette, men kjenner noen som har hatt det.Og det har gått helt fint med dem, tror det en nokså vanlig jeg.

Tvi,tvi......tenker det går bra:)))

lykke til.

Skrevet

Har hørt flere som har vært borti det uten at det har vært noe å bekymre seg for så det går nok bra.

Skrevet

Hei! Jeg hadde også det.. Jeg ble henvist videre å måtte ta en litt mer grundigere test.. Tror det gikk fint, for har ikke fått noen annen beskjed. Og det er 3 mnd siden.. Skal på en kontroll nå om noen dager! Håper alt er bra!

Men, celleforandring er veldig vanlig! Ta det bare helt med ro..!

Skrevet

Jeg hadde lette forandringer en gang (CIN 1), de tok da en test 3 mnd senere og alt var fint. Tre år senere hadde jeg moderate forandringer så de tok en såkalt elektrisk utskraping (LOOP) av livmorhalsmunnen. Jeg har hatt normale prøver etter det, og fått en baby etter det, så det har ikke noe å si. Så det er ingenting å bekymre seg over, men jeg ville begynt å ta årlige sjekker hvis jeg var deg. Normalt tilkaller de deg visst hvert 2. eller 3. år.... Men jeg ventet så lenge og da hadde jeg fått moderate forandringer. Man er visst litt mere disponert til det hvis man har hatt lette forandringer før, og jeg vil ikke unne noen en slik utskrapning. Det var nesten like ille som en fødsel...

Skrevet

Hmm.. slik var ikke min..Men jeg tror det er en ny metode di brukte på meg. Jeg fikk lokalbedøvelse også brukte di nå strømgreier... Jeg husker ikke hva det het, men jeg kjente ingenting til det! Ble skikkelig overrasket... Jeg var kjempe redd, men det var ingenting å være redd for..

Skrevet

Tusen takk...verden gikk litt i grus når jeg leste brevet!!!Godt å høre noen gode erfaringer!!

HI

Skrevet

Jeg tror jeg enten fikk en reaksjon til bedøvelsen eller at de satte den feil... men legen ble litt stum og skjøv meg ut av døra etterpå så fort som mulig. Selvom beina ikke virket helt, virket som at endel av musklene var midlertidig lammet. Følte meg helt voldtatt etterpå, men jeg var nok bare veldig uheldig. Kan le litt av det nå da... Bra å høre at det vanligvis ikke er smertefullt... i tilfelle det skulle skje igjen. Uansett vil jeg råde alle med lette forandringer til å starte med årlige sjekker.

Skrevet

Uff, mente ikke å skremme noen. Ikke noe å bekymre seg over lette foramdringer hvertfall. Det var det jeg mente å si, ble bare litt lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...