Gå til innhold

hatt en forferdelig dag.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig jeg sto opp gikk jeg ned for å amme gutten min på 2mnd. Når han var ferdig å amme låg han på siden av meg i sofaen å sov. putselig faller han på gulve..

Dette er det mest grusomste jeg har opplevd, han sluttet å gråte med en gang jeg tok han opp. men jeg ringte selfølgelig til helsesøster å spurte etter råd. hun sa at det sikkert hadde gått fint siden han var våken å såg kvikk ut, men at jeg skulle følge med. Han har vert helt normal i dag og jeg erker ingen ting på han. Føler meg som en forferdelig dårlig mor, vet det kan skje alle, men det er det verste jeg noen gang har opplevd.. Griner berre jeg tenker på det.. :(

Trenger litt støtte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at du føler det sånn.skulle løfte vippestolen(ikke høyt over gulvet)så glapp den ene hanken å ungen datt ut,han begnte å gråte skikkelig å i følte meg som verdens verste mor.de andre ungene å typen satt rundt bordet.vi dro rett til legevakta.var så bekymret .det heldigvis veldig bra.han e en frisk og rask unge på mnd no

Skrevet

Heldigvis er ikke sofaen vår så høy så det var ikke så høy han datt. men berre det smelle i bakken kommer jeg aldri til å glemme..

Godt at ungen din er frisk å fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...