Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Her blir det pakket vekk klær som nesten ikke er brukt. ( Ikke kjekt. De vokser så fort og så ere det for lite. Har dere andre samme problemmet? Spesielt nå i venteren for da brukes det mye strømpebukse og body inne og så er det dress uten på.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Kjenner igjen det problemet ja.. Farlig å ha jente hehe
Boogie Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Samme problemet med gutt også. Har så mye fint, men rekker nesten ikke å bruke alt. Iaf ikke slite det ut.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Får helt vondt i magen når jeg leser det, tenk på alle de barna rundt om i verden som bare eier de fillene de står og går i... Tenk hvor godt vi har det i Norge! Om det er siste barnet deres håper jeg de fine klærne kanskje kan komme til nytte hos noen ressurssvake småbarnsforeldre?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 En venninne av meg leverte alle fravokste klær hos barnevernet der hun bodde. Synes det var utrolig fint gjort, da er det ikke unyttig likevel! Sikkert mange andre steder å levere også
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg talte 28 gensrer i skuffen til snuppa for litt siden.. 28!!!!!!!! *skammer meg*
nickoline og supermann Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Jupp. Galskap. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det heller. Har ikke hjerte til å gi bort eller selge foreløpig. Sier at hvis man ikke kan det . Er man ikke ferdig med barn. Da har jeg et problem ihvertfall. Mannen er ferdig!
shanty73 Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Her arves det + at det blir kjøpt nytt.... Her gir jeg det videre til arv samt at det gis endel til kirkens bymisjon...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 MAMMA......28 gensre?????????? ja skam deg!!! oh my god..trodde snuppa mi hadde mye..men hun hadde 14 stk og da er det inkludert tynne/tjukke/ullgensrer. hmmm...blir kvalm av denne handlingen..herregud, vi kjøper endel nytt vi og men jeg kjøper gjerne også på fretex...barnet blir like glad fordi om!:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Leverer en del klær på fretex,men beholder noe siden vi vil ha et barn til etterhvert.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Jøssenavn, for en reaksjon. Javel så var det mye, men å skamme seg bør hun da absolutt ikke. Jeg skal gi bort klærne som er for små og lekene hun ikke bruker etc til Romania, de lager mor/barn-pakker til enslige og fattige mødre som ikke har nåla i veggen. Jeg har kjøpt alt for mye, men likevel skammer jeg meg ikke. Tenke seg til.
skrotnissen Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 jeg kjøper alle klærne til gutten min på fretex. har fått tak i masse fint der, takket være de som leverer inn så mye fint;) det har iallefall hjulpet oss veldig mye, da vi ikke har så mye penger siden jeg studerer og han går i barnehage... jeg tar vare på klær som betyr noe spesielt som det er gøy å ta vare på, mens "hverdagsklærne" blir levert tilbake til fretex igjen sånn at flere kan få brukt for det. er ikke noe vits å lagre sånt når andre kan få bruk for det.... om den første ungen har 28 gensere å man tar vare på alle sammen, hvor mange gensere får nestemann da??? det er jo alltid gøy å kunne kjøpe noe nytt til en ny baby...
Herkules Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har nesten aldri kjøpt klær til gutten min jeg.Det eneste er ull for det er vist så kjedelig å kjøpe i gave? Vi får jo klær av alle og siden han er født i august så får han klær for et halvt år av gangen o-6 mdr august. 06-12mdr til jul 12-18mndr i bursdag og nå 18-24 mdr til jul. Mye klær ja , men vi bruker alt.(han vokste som en rakett i 2 mndrs alderen så da var det endel som ble så godt som ubrukt ). Gir forøvrig mine klær til fretex og kommer til å gi bort klær etterhvert. Håper også at mine søskenbarn vil trenge dem etter hvert Vi arvet ikke noe nesten siden vi er først ute med barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå