kungfupanda Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ...?... hvis det f.eks skjedde for flere år siden og du fant det ut nå, men dere har det bra NÅ...
*Super*Mamman* Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Tja... Kommer veldig mye ann på hvordan den utroskapen utartet seg også da... Var det et forhold over lengre tid, hadde jeg nokk ikke greid å tillgit, men om det hadde vært et engangstilfelle i fylla feks. hadde jeg nok sett annerledes på det, og forsøkt så godt jeg kunne å tillgi...
Trulte76 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 visst det var for flere år siden og vi hadde det fint nå, så hadde jeg nok ikke kastet han på dør, men tilitten ville nok vært svekket ja.. Så han måtte nok fått arbeid litt med å få tilbake samme tilitten Med min ex..jeg kaller det å råkline med noen i fylla for utroskap også jeg..spesielt når det var med hans ex også..blir litt værre på en måte.. Så han sa jo dette til meg 5 år etter da..vi hadde nettopp fått eldstejenta vi da da han gjorde dette.. Var så lgen siden at jeg gadd ikke helt å bry meg om det..men nå lå han ikke med ehnne da, men jeg synes det å råkline med noen ute er også utroskap da..spesielt med en EX!! Jeg tenkte bare jaja..og gadd ikke bli sur. Men jeg gikk jo uansett jeg da, men det var av helt andre grunner..
--Cecilie Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har alltid sagt at er han utro så e det slutt. Men det var ikke så enkelt når det skjedde. Jeg var veldig usikker på mine følelser for han og vi hadde et ganske kjølig forhold i ca 6 mnd, nesten ingen nærkontakt. Jeg visste han var veldig glad i meg, men jeg kjente at jeg ikke ville mer. Trengte liksom bare en unskyldning til å dra, for å slippe den dårlige samvittigheten etterpå. Så da jeg oppdaget at han hadde gått bak ryggen på meg og hatt med seg ei snelle på motorsykkeltur i og tillegg lyver om at det var dama til en kompis så fikk jeg nok. Så jeg tok med meg ungen og dro til mor min. Vi var fra hverandre i ca 1 mnd og den mnd løy han så mye til meg om fille ting det egentlig ikke hadde vært grunn til å lyve om. Jeg ble mer og mer våken og fant ut at han hadde faktisk vært utro 2 ganger bare for 1 mnd siden da dette skjedde. Det var med ei anna en hu på sykkelen. Jeg fikk helt sjokk for jeg hadde egentlig aldri trodd det om han, og etter alt det som skjedde den mnd vi var fra hverandre så burde jeg jo aldri kunnet tilgi han. Men det skjedde ting inni meg, kanskje det var sjalusi, eietrang eller noe slikt, men vi trengte kanskje den pausen for å forstå hvor glad vi egentlig var i hverandre. Og vi var akuratt som nyforelska igjen. Selvfølgelig nå er jo hverdagen tilbake og det er 1 1/2 år siden dette skjedde. Men vi venter nr 2 og er ganske trygge på hverandre igjen. Så det går an å komme seg igjennom det:-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Veldig vanskelig å svare på.Hadde jeg trodd at vi hadde hatt det fint,da det skjedde og alt mulig slik,hadde det vært veldig vanskelig.Hadde vi hatt et forhold,der vi virkelig slet og i bunn og grunn hang sammen,men at vi ikke var nære hverandre på noen som helst måte,hverken fysisk eller psyisk,så hadde jeg kanskje forstått og kanskje kunnet tilgitt. Det er veldig vanskelig når slike ting skjer. Det kommer også ann på hvordan jeg hadde funnet det ut,for jeg kunne kanskje ha tenkt at dette var tilfeldig at jeg fant ut av,hvor mange andre ganger har skjedd og er det skjedd for litt siden uten at jeg har forstått det. Nei det er vanskelig å kunne svare noe sikkert på det spørsmålet der.
Mam&Ama Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville ikke greid det.. Har vært i et forhold før hvor han var utro og jeg håper jeg aldri opplever det igjen. Nå var ikke det forholdet så seriøst som det jeg er i nå men uansett. Det er vondt og jeg sliter den dag i dag med å stole på andre mennesker pga jeg rett og slett ble rundlurt. Min nåværende kjæreste vet veldig godt at utroskap betyr slutten på vårt forhold. Jeg setter pris på ærlighet. Hvis han tenker på å gjøre noe med andre kvinnfolk kan han være mann nok til å enten gjøre det slutt først eller i hvert fall og si ifra. Men jeg er veeeeeldig motstander av utroskap da.. Kan aldri i mine villeste drømmer være utro selv.
Supertea Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Nei. Forholdet hadde gått i stykker for min del. Tilliten ville vært brutt. Og jeg vet av erfaring at det ikke hadde vært mulig å reparere det igjen.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Hmm, vanskelig å si, men hadde sambo vært utro og jeg fant det ut og vi hadde holdt sammen og prøvd å bygge opp forholdet igjen og klart det kjempe bra. bla bla bla osv. Hadde jeg da havnet i en situasjon hvor jeg hadde blit veldig betatt av en og han hadde "tilbydd" seg så hadde jeg nok ikke takket nei. en av grunnene til det er at i mitt tidligere forhold så var det en jeg ble så bettatt av og vi flørta litt men gjorde ingen ting fordi jeg hadde samboer... Så nå i ettertid har jeg funnet ut at han var utro mot meg.... fysj som jeg angrer på at jeg gjorde mer... Hadde jeg vist da at han hadde vært det så hadde virkelig gjort mer en bare smil og snakk.... moed korte ord. jeg hadde ikke klrt å være trofast mot en som jeg viste ikke var det mot meg. Selv om det var en glipp..... ( er litt firkanta nå.. jeg vet)
dronningen Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 ALDRI! Hadde ikke klart å stole på han igjen etter det. Hver gang han skulle ut sammen med jobben, guttene eller på guttetur ville jeg hatt det grusomt...og jeg ville tenkt det værste med en gang! Det er ikke bra for noen av partene....jeg ville blitt gal! Huff...får da håpe jeg slipper å oppleve det! Fylla er heller ingen unnnskyldning, jeg hadde dratt på minuttet. Finnes så mange flotte andre menn der ute, selv om man ikke tenker i de baner når man står midt oppi det!
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Hvis det hadde skjedd for flere år siden og vi hadde det bra nå? Svaret må være ja. Hadde det skjedd nå, så hadde det vært uakseptabelt. Dette sa jeg når jeg gikk inn i forholdet. Dette er det verste han kan gjøre mot meg. Har da en forhistorie sammen med en med psykopatiske trekk.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Det kommer helt an på situasjonen. Jeg kunne kanskje tilgitt en engangstilfelle, men ikke et forhold...
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Dette skjedde med meg & min samboer for snart 1 år siden. Jeg har alltid sagt at om han er utro så er det rett på dør. Han var på kurs med jobben sin i 3 dager, masse fyll og faen. Men jeg stolte 110% på han og trodde aldri at noe hadde skjedd. Til han kom hjem med det stooore sugemerket. Ikke før 4 dager etter han kom hjem så innrømte han at han hadde vært utro. Og skal love deg at både ring og gjenstander fløy gjennom leiligheta. (mini sov og eldstemann hos sin far, så ingen vitner) Jeg stakk den natten, ble hentet av en venn. Der og da var det slutt... Men jeg fikk roet meg ned og snakket med samboer dagen etterpå. Vi gikk til familierådgiver og jeg bestemte meg for å prøve, for familien sin del. Og det fakta at jeg elsker han. Det var en fylletabbe av han. Utrolig sårt, for vi hadde det fantastisk fint. MEN...... Nå går det ganske bra med oss Vi venter gutt nr 3, har kjøpt oss hus og gått videre med livet. Tabbekvoten hans er brukt opp. Skjer det igjen så blir jeg ikke. Men for at jeg velger å tro dette var en engangstabbe, så var det absolutt verdt det å tilgi og fortsette med denne lille familien vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå