Gå til innhold

tett i nesa

mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det andre gang jeg blir skikkelig tett i nesa i løpet av svangerskapet, har lest at det er helt vanlig, greit nok det, men hva skal jeg bruke av nesespray så jeg får pustet..hehe..har brukt otrivin hittil, en gang i løpet av dagen og det er når jeg skal legge meg, har prøvd saltvannspray, men det fungere ikke i det hele tatt!! noen flere som har dette og hva bruker dere? man skal jo ikke bruke så mye nesespray i svangerskapet sies det og den otrivin skal man heller ikke bruke mer enn 10 dager..hva gjør jeg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan prøve å ha hodet over en kjele med varmt vann, slik at du får pustet inn dampen og løsnet litt på det som er i nesa? Og så ta en skikkelig omgang med snyting etterpå. Damp er veldig effektivt, og jeg synes det behagelig å puste det inn når man er tett.

Skrevet

takk for tips:) det skal jeg prøve på, men blir ikke det bra bare for en stund? et er egentlig ikke så mye snøtt inni der, er bare potte tett..hehe..men jeg skal prøve alt så jeg får pustet litt..hehe..takker igjen:)

Skrevet

det skulle stå snørr og ikke snøtt..er vel tett i øya og da..hehe

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruke saltvannspray før jeg bruker otrivin jeg. Det skal vist tynne ut otrivinen. Bruker kun otrivin i mikroskopiske doser når jeg må, og venter i max ett min etter doseringa før jeg snyter meg skikkelig for å få ut overskuddet liksom

Skrevet

Legen min sa jeg ikke kunne bruke otrivin i svangerskapet. Jeg fikk resept på "Nasonex Nesespray". Har ikke prøvd den endda, men hun sa at den ikke virker med en gang som otrivin, men man må ta den noen ganger før den virker. Håper ikke jeg får bruk for den, men greit å ha den i tilfelle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...