Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 hei... Har noen opplevd utroskap, og forsatt sammen med mannen? Jeg valgte å bli hos ham, grunnen er at jeg elske jo han, og vi har barn sammen, men jeg sliter sånn psykisk... Går rundt å tenker på det, tenker på om han tenker på henne han gjorde det osv.. det har gått ca 2 mnd siden ha sa det til meg, han gråt da han sa det, og angret.. kjempet virkelig for å beholde meg.. Nå ser det ut som at alt går bra med han... men hva med meg? Det er jeg som sitter igjen med følelsen å bli sviktet! Hver gang han får en meld, så spør jeg alltid hvem det er fra.. blir jo helt gal snart.. til dere som har opplevd dette, og valgte å leve videre med mannen deres.. har dere snakket med noen, fått hjelp av noen til å komme dere igjennom utroskap? Huff... føler meg helt nedfor... vil være anonym her.. hilsen deprimert jente..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 2 måneder er ikke lang tid, det tar gjerne flere år å lære seg å leve med slikt. Såfremt du ikke har barn med ham, er det vel like greit å droppe ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå