Gå til innhold

Når står dere opp om morgenen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini,9 mnd, legger seg kl 23, men så står vi heller ikke opp vanligvis før 09.

Hmmm kanskje vi må opp tidligere for å få mini tidligere til sengs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leander er snart ni mnd. Han legger seg ca 1915 og er lys våken kl 0630, men vi står aldri opp før kl 07.

Skrevet

8-9- tiden. Hun nekter å sove før klokken 23. Har prøvd å stå opp tidligere en uke for å prøve å få henne tidligere i seng, men hun blir bare sur av det....

Skrevet

Hei!

Her i huset er mini, 7,5 mnd i seng mellom 8 og 1/2 9, og vi er oppe igjen i 8-1/2 9 tiden:-) Som regel 12 timer fra legging til morgen her i huset. Hun sover godt om natten, men våkner en gang og får mm.

Skrevet

...høres kjent ut...men her er det to som blir sure;)

Mendet må vel til, å forskyve døgnrytmen. Snart skal poden beg i BH, og da må vi jo opp tiiiidlig...sukk:)

Skrevet

vår datter legger seg 19.00 å hun sover til jeg vekker henne.. :) ca10-11 for tiden:) siden vi har en liten til å har tøffe netter med han..

Skrevet

lillegutt er 5mnd, vi står opp kl 10. jeg er b-menneske, så er utrolig godt at han sover såpass lenge. Han sovner for kvelden ved 24tiden. Legger han ved 19-20tiden, men han våkner igjen etter et par timer.

Skrevet

Hei!

3,5 mnd legger han kl 22 og står opp kl 09.

Oppe 1 til 2 ganger og ammer.

Skrevet

Nå starter dagen vår mellom 7 og 8. Legger sjarmtrollet ca kl.20.

Skrevet

Alt mellom 6 og 7:30 her. Hun legger seg mellom 18:30-19:30, og vil ha mat flere ganger i løpet av natten ennå.

Skrevet

mellom 8 og 9 en gang. han sover først fra 20-2130 også på nytt kl 2330 (ca), sover da 9-10 timer med et par puppinger.

3,5 mnd... :)

Skrevet

3 mnd, legger seg ca 23, står opp mellom 07-08...avbrutt av 2-3 måltider mme. Er ikke snakk om å sove lenger enn 08 dessverre...

Skrevet

er litt bortskjemte vi. legger henne mellom 20 -21. våkner i ca 6 tiden, får da en flaske med mme og sovner igjen. så står vi opp i 9 tiden

Skrevet

8 mnd

Legger seg kl 19 ca

Og står opp alt fra 06:30 - 08. Uavhengig hvor mye/lite han har sovet på dagtid.

Skrevet

Snuppa kan våkne alt fra kl 0630 til 0900.. Men vi står ikke opp før tidligst 0730 =) Hu legger seg mellom 1930-2030 på kvelden og er snart 6 mnd =)

Skrevet

Lillemor legger seg klokka 19.00 og sover (to matinger) til 07.00 - 07.30 en gang :)

Og hun er 3 måneder..

Skrevet

Foreløpig sovner gullet i 8-tiden om kvelden, våken igjen fra 22-24 ca., men så sover han til halv elleve (med et par måltid imellom... Ammer ham i sengen fr vi står opp, men hvis han sovner igjen da sover vi en liten stund til, deilig :-)

Pleier vanligvis å stå opp 10- halv 11, men de siste dagene har jeg vært litt småsyk, så da har jeg utnyttet muligheten når han har sovnet igjen...

Skrevet

Legger mini mellom 7 og halv 8... legger meg mellom 10 og 01.. hehehe.. sprøs hva som går på tv:P

Han våkner rundt 9. da står vi opp:)

Skrevet

jenta vår på 14 uker legger seg kl.19.00 og står opp kl.09.30, men som regel vekker jeg henne kl.06.30 gir henne flaske og legger henne igjen hun sover da til kl.10.30-11.30.

hun våkner alltid opp kl.17 fra siste luren holder henne da våken til kl.19 så da tar hun kveld;)

Skrevet

snart 10 mnd

legger seg ca 21 å står opp kl 08

Skrevet

3.5mnd legger seg mellom 19.30-20.00..og er klar for dagen 06.50...sover rundt å har gjort det siden han var 2mnd

Skrevet

Leggetid 18.45, står opp 08.30-09 ca. Ikke mat om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...