Gå til innhold

Tips på frukt og grønt til baby feeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt sånn nett som man kan putte frukt og grønt til baby fra 5mnd.. Hva passer best av frukt og grønt i disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, ingen som vet??

Skrevet

Mango! Det er deilig....og fint å ha i nettet ,mykt og godt for babyen...

Banan er noe kliss bare så det er sagt ;)

Skrevet

Jeg har prøvt pære og epler men hun vil ikke ha det. Det går jo sikkert an å prøve banan, men da må en vel regne med mye kliss etterpå.

Skrevet

Mango og pære.

Saftig og lett å smake på.

Skrevet

Takk takk =)

Forslag på grønnsaker da?

Skrevet

mi er veldig glad i tomat

Skrevet

Bananen setter seg i nettingen og er umulig å få gjort ren etterpå. Nettingen blir brun, så ikke å anbefale...selv om lillegutt elsket det!

Tomater liker dem, men har hørt at man ikke skal gi det før de er over ett år pga at den kan fremkalle allergier!

Pære

Eple

Mango

(Advokado)....men tror den setter seg i nettingen!

agurk

gulrot

brokkoli

Det er det jeg kommer på i farten!

Skrevet

jeg har hatt: druer, eple.appelsin,gullerot,og kolerabi.... helt genial den der, jeg bruker min masse...

Skrevet

Hvordan gjør man med druer da? Tar man av alt skinnet eller deler dem i to?

Skrevet

Et godt tips er å kjøpe sånn stor pose med frosen tropisk blanding. Der er det biter av ulike meloner, druer, mango, ananas etc. Så tar man ut noen biter fra frysern og skylder de i litt varmt vann og gir de til gullet i feedern. Dere bør teste ut en og en type først så dere vet at barnet tåler alle de ulike bitene. Gutten min elsker det. Koser seg veldig og suger safta helt ut av de. I tillegg dersom du er sugen på noe godt en kveld kan man jo lage en deilig smoothie til seg selv :-) Anbefalles på det varmeste!!!

Skrevet

Ville ventet med sitrus (appelsin osv..), kiwi, ananas og kanskje druer. Mye allergi av disse. (Skal ve vente til de er året mener jeg)

Skrevet

Dette høres utrolig bra ut. Hvor på nettet får du kjøpt det?

Skrevet

Takker og bukker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...