Gå til innhold

Brudefrisyrer til oss med kort hår da?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er vanskelig...hvor kort hår har du? korte hår og festing av slør er noe eg ikke liker...vanskelig...viss du skal ha slør annbefaler eg et kort slør...ellers er det mye du kan gjøre med farge striper,skum,voks:) har du veldig kort hår er voks tingen:) gå heller for en litt rufsete frisyre da får du mere volum på en måte.... hvor mangen cm er håret ditt? har du kort graderingsklipp eller litt mere lengder?

Skrevet

4-5 cm langt ca.Pleier å ha det litt flatt oppå og rufser det til bak med voks.Ønsker bare noen bilder med tips.

Skrevet

man kan alltids sette i litt hår om du vil ha en oppsetning...

Skrevet

akkurat når det gjelder løshår og så kort hår har eg liten erfaring, det har ikke blitt brukt i de salongene eg har jobbet...da ville eg kontaktet en frisør som har spesialisert seg på brudepynt...i bergen jobber det en frisør som driver sin egen brude/frisør salong hun har mangen års erfaring innen oppsetning av alle mulige typer hår....finn noen som driver med det samme der du bur....ellers ville eg hatt en litt rufsete,tøff frisyre,kankje med farge og striper som passer hudfargen din..glitter sytes eg er litt tøfft å ha i håret når en skal gifte seg,men det er jo litt smak sak da (ikke overdriv, ikke kult å være 14iss brud) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...