Gå til innhold

litamora..se her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig over innlegget ditt til meg,har bare ikke sett det rett og slett! Hvordan går det med deg? spire eller mensen? Jeg spottet ikke,men fikk bare negative tester selv leeenge etter ikm,men var altså gravid. Håper det er det samme med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaa, blander disse innleggene litt altså. Jeg vet ikke helt, tok ut spiral for 14 dager siden, så jeg er jo drøyt optimistisk kanskje da, men jeg har vært gravid 3 ganger før (deriblant en SA), og alle gangene blitt gravid på første forsøk - er derfor litt "bortskjemt" kan du si. Har blødd noen dråper nå og da, og vært supertrøtt, kanskje psykisk gravid? hihi, blir litt "tullete" av gravidefokuset. Siste svangerskap testet jeg også negativ 3 ganger etter ikm før den ble positiv, og jeg visste at jeg var gravid, kjente det på kroppen... hmm. lurer på om det er innbilning eller hva det er nå altså.

Så flott at du er gravid da, kos deg med det :) barn fra før? fin form?

Skrevet

Hehe..ja kan jo bli helt tullete av prøvingen, har jo pleid å være gravid hver mnd hvis du skjønner..evig symptomjakt...=)

Venninden min ble gravid like etter hun tok ut spiralen (hormonspiral) hun rakk ikke få mensen engang.Hun er også veldig fruktbar,blir gravid når hun vil bli gravid. Så det er jo fullt mulig =) Håper det stemmer for din skyld!

Jeg har ei jente fra før på 14 mnd,så blir nok hektisk til høsten,men blir nok kjempe kos også!Forrige gang var jeg kvalm fra uke 5 men har til å ikke merket noen ting er i uke 6 nå.Har bare mye vondt i magen,det hadde jeg også forrige gang så stresser ikke med det.Du da? Du har 2 barn?

Skrevet

Nemlig, kanskje det stemmer for meg også da!? Får satse på det:) er supertrøtt, vondt i magen (har jeg også hatt i tdligere svangerskap, så ville ikke stresset med det hvis jeg var deg heller:) tror faktisk det er mye luft, magen blir jo så stor!

Ja, jeg har 2 barn, gutt på 5, jente på snart 3, har vurdert fram og tilbake om vi skal få en til lenge, men nå går vi for det. Det er hektisk med tette barn, men er så arti å se at ungene leker med hverandre og faktisk har utbytte av hverandre, så det er verdt det :)

Lykke lykke til med spiren, og takk for at du svarte :)

Ha ei flott helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...