Gå til innhold

Fy f så forbannet jeg er...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte sykehuset for å spørre hvor i all verden det ble av timen jeg hadde ønsket meg til tidlig ultralyd.... Det er 14 dager siden jeg var hos lege og ba om nettopp dette..... Legen var dansk, og jeg gjentok ønsket mitt ikke mindre enn 4 ganger! Men neida, sykehuset hadde ikke fått noen henvisning fra legen min... Jeg er fly forbannet.. Nå har jeg gått rundt og ventet og ventet, i tillegg til at jeg er kjempenervøs fra før. Hadde en sa i september... Ville dere gått videre med dette? Legen gjorde en del andre ting som også var helt galt. En turnus kandidat dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta deg en tur til en privatklinikk... Man har ikke krav på tidlig ul selv om man har hatt en sa. Du kan jo ringe legen din å høre om han har bestilt time, men å ta det videre synes jeg høres litt drastisk ut. Men om legen gjorde mye annet galt blir det jo en annen sak...

Lykke til!:)

Skrevet

Kommer fra ett lite fylke jeg da.... Privatklinikker eksisterer ikke her. dessuten er det ikke noe pes å komme til ultralyd her. fordelen med å bo på landet ser du;) Men poenget mitt var at legen lovte å sende en henvisning, og det ble ALDRI gjort!

Skrevet

Legen min sa selv jeg skulle få tidlig UL, men sendte kun henvisning til ordinær. Men jeg hvilte ikke på laubærene, jeg ringte på poliklinikken ofte og sjekket, når jeg synes det hadde tatt for lang tid, ringte jeg legen. Hun hadde glemt det, men faxet over henvisning den dagen. Dagen etter ringte jeg poliklinikken igjen og maset om henvisningen til de gadd å lete. Da fant de den. Gav meg ikke før de gav meg time over telefon, 4 dager senere. Hadde UL når jeg var 12+0

Desverre har jeg hørt at masing er det eneste som funker og det har funket fjell for meg.

Ring legen og si SEND NY HENVISNING TIL UL!! ferdig med den saken.. hihi funket for meg :) (prøvde selvsagt og være snill og ydmyk, men bestemt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...