zadine Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Er 24+4, og jobber offshore. Det er siste turen min ute siden jeg ikke får lov til å reise ut etter at jeg har passert 28 uker. Jeg har allerede vært ute 2 uker, men pga den gode formen min, og siden de hadde behov for folk så sa jeg at jeg kunne stå en uke ekstra. (er greit med litt ekstra penger å gå på også når jeg skal ut i permisjon). Så nå har jeg begynnt på min tredje uke her ute, og på tirsdag snudde jeg fra nattskift til dagskift. Og jeg kjenner at jeg er sååå sliten. Nå lengter jeg bare hjem til senga. Angrer litt på at jeg sa ja nå, men det går nok over. Snart er det tirsdag igjen, og da skal jeg være på land i 15 mnd. JIPPI!! Men jeg måtte bare klage litt........12 timers skift så jeg kan liksom ikke legge meg etter jobb heller, da legger jeg meg for natta. Men det tror jeg at jeg skal gjøre i dag. Spise en stor middag med komle, dusje, ringe mannen og si natta, og så legge meg for natta. Så jeg er nok i sovinga før 2100 tenker jeg. Det skal bli deilig. Så gleeeder jeg meg til å treffe mannen og tulla vår på tirsdag etter 3 uker her ute på jobb......
Krusemynthe Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Det hørtes slitsomt ut, ja!!! ..og jeg som trodde jeg hadde en slitsom jobb på 0-3årsavdeling med 17 unger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå