Gå til innhold

Hva tenker dere i forhold til Britney Spears?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre.

Jeg syns det hele høres tragisk ut. Stakkars barn viss halvparten av det som blir skrevet er sant!

Er det media som blåser opp alt om Britney?

Eller er det Britney selv som ønsker å lage "nyheter" for å komme i media?

Hva skjer egentlig med den vesle unge damen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, synd på ungene hennes, men aller mest synd er det på henne akkurat nå. Stakkars, hun kom feil ut helt fra starten av og nå er hun i søkelyset HELE tiden. Tenk om hun kunne fått være i fred og fått den behandlingen hun trenger. Så hadde alt blitt bedre for ungene også.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg synes mest synd i henne.:-((

Synes det er helt forferdelig hvordan hun blir fotfulgt av fotografer hele tiden..stakkars, kan jo kjøpe seg en tyggis i fred engang:-(

Hun er ganske psyksik ustabil...og det er jo egentlig ikke så rart med tanke på det "presset" hun lever i.....

Skrevet

Stakkar!Har hun ikke vært kjendis hele livet,forresten?Mener å ha lest at hun var med i en serie barneprogram.Må vel sikkert komme noen problemer når hele livet ditt leves i glasshus.De får jo aldri fred.

Skrevet

Ja, hun var med i "Mickey Mouse Club" (tror jeg det heter) da hun var lita jente. Stakkar dame, må jo være dobbelt så tungt å møte veggen med hele verden som tilskuere....

Skrevet

Har ingen tvil om at hun er en meget plaget person. Det hun trenger er hjelp til å ta vare på seg selv og en lang pause fra media. Men for barnas skyld er kanskje den store medieinteressen en god ting. Da finnes det jo beviser for at hun ikke er i stand til noe stort ansvar akkurat nå. Altfor ofte går det veldig langt før barn av psykisk syke får hjelp og evt blir flyttet til et mer passende hjem.

Skrevet

Hele opplegget er en familietragedie..og mye trigget av media også...håper hun får hjelp jeg...og FRED! Ungene er jo tatt hånd om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...