Gå til innhold

Dagens oppdagelser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går fint an å bake med forstuet hånd..

Marshmallows eksploderer i mikroen om de blir for lenge der...

"Gautes fristelser kakefyll" frister ikke til gjentakelse. Urrrkkk:(

Overnevnte kakefyll kan skrapes av med kniv.. :)

Konditirfarge funker ikke alltid som planlagt...

Gjenstår og finne ut:

Om restene av "Gautes fristelser kakefyll" klamrer seg fast og kan smakes på kaka.

Om gutten på 4 år blir kjønnsforvirra av rosa brannbil-kake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, må le litt av innlegget ditt :o) Høres virkelig ut som du har en strålende dag... Rosa brannbil er bedre enn ingen brannbil!! Synes du er flink jeg :o)

Skrevet

Tusen takk //( . )( . )\\ for oppmuntring. :)

Renger med kakene går ned på høykant likevel.. Bursdag er bursdag, og da er det INGEN som våger og si fra hva de EGENTLIG synes om kakene... hehehe

Skrevet

jeg hadde en fiks idè til 1 års dagen til min lille, lagde muffins og glaserte dem i alle slags farger og så dekorerte smarte meg de med sånne sølvkuler. og dermed måtte alle gjestene sitte og plukke av sølvkuler i fleng før de spiste de. veldig gjennomtenkt må jeg si!

Skrevet

Hehehe, den har jeg også tabba meg ut på, Den drygaste. :)

Ekke så flink med den bakinga viser det seg... ;)

Skrevet

jeg er elendig til alt som har med matlaging og gjøre bortsett fra at jeg lager noen goooooode boller hehe, jeg skulle brake TORO brownies i går kveld og det endte opp med smuler på et kakefat hehe.. men den gikk heldigvis nedpå da, ingen somklagde ihvertfall :) men npe husmormateriale blir jeg nok aldri!

Skrevet

Vi har nok maaange andre gode kvaliteter som jevner ut det faktum at vi er ikke så flink med baking. :)

Skrevet

hm... hva skal jeg si da... er ikke noe flink til å lage boller engang jeg. gjærbakst er ikke min sterkeste side... men får mye skryt for sjokoladekaken jeg lager. så nå lager jeg stort sett bare den. og muffins. haha :P

Skrevet

ehm... Tror faktisk ikke det er noen som slår meg. Jeg er håpløs!! Det eneste jeg klare å lage er Toro sjokolademuffins.

Jeg er livredd mix-masteren. Motet meg opp til å bruke den for å blande sammen sjokolade kake , men alt fløyt utover kjøkkenbenken. Hadde visst glemt en del. Gudskjelov var mamma der for å redde stumpene;)

Her om dagen prøvde jeg å lage pannekaker, men det ble "pannekake-hakk" Gudskjelov var datteren min fornøyd med det.

Skrevet

hehe lenge leve brødbake-maskinen vår, det er vel derfor jeg får til å lage boller også tenker jeg!hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...