Gå til innhold

Spark i ribbeina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å kjenne spark oppe i ribbena ??

Jeg er i uke 31 og har enda ikke kjente noe spark der oppe.. Gutten min liker seg best til høyre i magen, der ligger han graver med ett eller annet :P Litt ubehagelig til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38, og kjenner det bare av og til, kommer litt an på hvordan jeg sitter/ligger. Husker ikke helt når jeg kjente det først...

Ikke alle får spark i ribbena, kommer an på hvordan bebisen ligger. Jeg får masse spark på min høyre side, knerten ligger som en banan inni der:-)

Skrevet

Jeg er 31+6 og kjenner det godt i ribbeina når jeg ligger på siden. Da driver han å dytter og gnikker over de nederste ribbeina.. Ekkelt!

Eller om jeg sitter litt skjevt/på siden, da dytter han gjerne rompa opp i ribbene..Min er også spesielt glad i høyresiden.

Skrevet

Ja :) jeg fatter ikke hva det er med den høyresiden :P Er der han har vært nesten hele tiden, siden jeg begynte å kjenne han.. Samboeren min sier han kommer til å bli en Høyre-velger :P

Skrevet

Jeg er også i uke 31 og har så smått begynt å kjenne sparkene i ribbena oppe på høyre (!) side. Kjenner sparkene både når jeg sitter og når jeg ligger, ikke spesielt ubehagelig enda, bare veldig koselig :-) Synes det hele tiden har vært mest aktivitet på den høyre siden, eller nede til venste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...