¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Noen som har fått penger fra nav i dag?Har utbetalings dato 25, de pleier alltid å komme en dag før.. Hmm?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Fikk i går. =) Mye mer enn forventet faktisk av en eller annen grunn...
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Avhenger av hvor du bor, og hva du skal ha utbetalt. Utbetalingsdatoene for barnetrygden er de samme uansett hvor i landet du bor - de ligger ute på nav.no (søk på utbetalinsdatoer i søkefeltet). Hvis det er foreldrepengene du tenker på, så er det ditt lokale navkontor som setter utbetalingsdatoene for hvert år. Mitt kontor har neppe samme datoer som ditt.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 ikke jeg heller.. vhilken bank har dus om har fått? Har nordea jeg... men nettbanken, er den alltid oppdatert?
mamma >to gull Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg fikk igår.. Jeg pleier egentlig få rundt den 29,så litt tidligere ute denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå