Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Denne uka har det vært 2 spedbarn dødsfall i byen her jeg bor(bor i en liten by) Helt forferdeligt og lese dødsannonser!!! Det ene barnet døde i mors liv og den andre døde etter dager pga hjertefeil. Har snart termin og må innrømme jeg kjenner panikken for at noe skal gå galt:=( Prøver og ikke tenke på det,men får skikkelig panikk angst innimellom!!! Huff,hvet ikke helt hva jeg skal gjøre....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er enig at det er utrolig trist å lese slike annonnser. Heldigvis kobler jeg ut etterpå. Vi må ikke bekymre oss nå. Sannsynligheten for at det går bra, er så utrolig mye større enn om noen skal gå galt. Vi må ta det som det kommer. Nyt den siste tiden nå. Gled deg over alt det gode!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Takk for gode ord:=) Blir bare så nervøs etter og ha godt snart 9 mnd gravid at noe skal gå galt.... Prøver og glede meg mere enn grue meg... hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Tenker på dette noen ganger jeg også..På et vis går jeg ennå og tror at JEG ikke kan være så heldig å få et velskapt, friskt barn og at ingenting skal gå galt. At jeg skal få oppleve å få en baby virker for godt til å være sant liksom!! Merkelig hvorfor jeg tenker dette men.. Håper jo at alt skal gå bra, men tenker mer på babyen nå enn meg selv.. Kanskje det forandrer seg når jeg ligger der, hehe.. Det at babyen plutselig skal være død inni magen, tenker jeg jo også på da..Det må jo være helt for jævli!! Stakkars de som må oppleve noe sånt! Vite at når de føder, så kommer det ingenting godt ut av det.. Må jo være MYE værre de smertene da.. Må nesten være bedre å miste de 3 første mnd da, enn å miste helt på slutten..Da har man jo gått gravid så lenge og har gledet seg så lenge! Men uansett ikke noe hyggelig tema dette!:-/
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Det jeg også tenker. Er jo blitt så fryktelig glad i den lille gutten i magen min!! Vi koser med hverandre,jeg snakker til han...Akkurat nå betyr en jeg ikke har sett hele verden for meg! Ønsker og håper så sterkt at alt er bra og vel.. Jeg er også en sånn person som``tror det ikke før jeg ser det``,vis du skjønner hva jeg mener..! Klarer liksom ikke forstå at jeg er i stand til og bære frem et barn som alt er bra med,forhåpenteligvis!!!! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hei HI. Tipper vi er fra samme by....var som å lese mine egne tanker det der du skrev...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Det kan godt være... Er vel ikke altfor mange plasser det skjer så mange tragiske tilfeller på kort tid.Helt forferdelig!! Tankene dine heller mot det negative hos deg også når du hører slikt? Vanskelig og skyve vekk de svarte skyene når det reffer en rett i hjerterota.Får helt vondt inni meg. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå